breaking news Νέο

Αναζήτηση: Ορειβάτες

ΒΕΡΜΙΟ, Ταξιάρχες – Nτορντόπολη 3-5 Πηγάδια, Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Βέρμιο, βουνό πανέμορφο,  με καστανιές και έλατα, κουμαριές, οξιές και πεύκα.  Από εδώ ξεκίνησε ο βασιλιάς Μίδας για να φτάσει στη Φρυγία. Ζαρκάδια και αγριογούρουνα αλεπούδες και λύκοι. Ανεμώνες κυκλάμινα και ίριδες, κρόκοι και άγριες ορχιδέες. Μπήκαμε  στο δάσος, φωνές πουλιών και πανέμορφα αγριολούλουδα μας καλωσορίζουν….    Φύγαμε από την Βέροια στις 7 το πρωί. Η πόλη αναφέρεται από τον Θουκιδίδη ...

Διαβάστε το άρθρο

Ανάβαση στην ψηλότερη κορφή των Ποντιακών Άλπεων, στα 3937 μ.

Τρεις Ναουσαίοι ορειβάτες,  μέλη του Ε.Ο.Σ. Νάουσας, οι Γιώργος Καισαρίδης, Κώστας Μάινος και Θωμάς Μητσκόπουλος έκαναν επί μία εβδομάδα διάσχιση των Ποντιακών  Άλπεων (Kuzey  Anadolu Daglari), μίας μεγάλης οροσειράς που βρίσκεται στην Τουρκία  παράλληλη με τον Εύξεινο Πόντο και αποτελεί τον υδατοφράχτη για την υγρασία από τη Μαύρη Θάλασσα, εμποδίζοντάς την να μετακινηθεί προς την κεντρική Ανατολία, για αυτό το λόγο...

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019 (Μια μέρα μετά τον αποκλεισμό), Όρος Σάος κορυφή Φεγγάρι 1621 μ., με τους Ορειβάτες Βέροιας

Περάσαμε τον ποταμό Νέστο, βρισκόμαστε στην Θράκη, στη χώρα των Κικόνων. Εδώ βασίλευσε ο Ορφέας γιος του Οίαγρου και της Καλλιόπης. Αλεξανδρούπολη……….! Μια  πόλη, μια  θάλασσα. Φθάσαμε στο λιμάνι της, πήραμε το καράβι για τη Σαμοθράκη. Ο παφλασμός των κυμάτων αιώνιος. Τα κύματα  έρχονται, φεύγουν,  ξαναφεύγουν, ξανάρχονται.    Φύγαμε από τη Βέροια, προορισμός το νησί της απτέρου Νίκης, η Σαμοθράκη. Η...

Τελευταία Εξόρμηση στο Φαράγγι της Κράστας - 25/8/2019

Δηλώνουμε συμμετοχή, ελευθέρας η ξεναγήσεων... Τελευταία εξόρμηση στο Φαράγγι της Κράστας, Κυριακή 25/8/2019, 11 πρωινής από πλατεία Γιαννακοχωρίου αναχώρηση, Και στα 6939699902 , 23320 51124. Ομάδες, Φίλοι, ΕΟΣ Θεσσαλονίκης, ΕΟΣ Βόλου, ΕΟΣ Νάουσας, Σωματεία, Ανεξάρτητοι Ορειβάτες Κιλκίς, Περιπατητές Μακροχωρίου κι ενδιαφερόμενοι, ανακοινώνουμε την τελευταία τούτη εκδρομή, εκτός και αν προκύψουν άλλες προτάσεις.   Η...

Διήμερο ταξίδι στις Βάθρες Μεταμόρφωσης 4&5/8/2019 -Του Ηλία Τσέχου

Τόποι και τόποι, όλοι να μας περιμένουν, όλα να ανταμώνουν, αναλογιζόμενοι το ''ελάχιστον'' της ζωής μας, το μέγιστον γνωριμιών διάρκειας με τη φύση, τις χαρές τις , τις δροσιές της, τα όντα, τα ζώα της εμάς, δίχως ανεμογεννήτριες κι επειγόντως SOS Βέρμιο!!!   Ευτυχίσαμε στους Καταρράκτες, στις Βάθρες, στη Γαλαρία, στα εστιατόρια των ανταρτών, στη Μεταμόρφωση, Αγία Φωτεινή, στον Άγιο Σωτήρα, στους...

ΒΕΡΜΙΟ, Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένας καταπράσινος πίνακας σαν από ταινία ξεπροβάλλει μπρος τα μάτια μας. Στην καρδιά αυτού του σκηνικού η σκηνοθέτης φύση φιλοτέχνησε για αιώνες τώρα ένα απίθανο ζωγραφικό πίνακα με εικόνες και αισθήσεις. Μάρτυρες αυτής της πανέμορφης σκηνής συνεχίζουμε μαγεμένοι να οδοιπορούμε μέσα στο καλοκαιρινό τοπίο.  Η φύση είναι εδώ άκου τον ψίθυρο της….!    Ξεκινήσαμε χωρίς βιασύνη από την Ελιά  Τετάρτη...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Μουντάκι 1708 μ., Κυριακή 29 Ιουνίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Παντού ακούς και βλέπεις τρεχούμενα νερά λίγο πιο πέρα οι πηγές του ιστορικού ποταμού Αράπιτσα.  Βελανιδιές, πλατάνια, οξιές, πεύκα ψηλότερα. Κάθε λογής  θάμνος και φτέρες, διάφορα αναρριχητικά ερωτοτροπούν με γέρικους κορμούς.  Γραμμές και χρώματα, τα ξαφνιασμένα πουλιά η μυρωδιά της βρεγμένης γης μεθυστική.!    Ξημερώματα  6 η ώρα, κάτω από ένα ζεστό πρωινό  φύγαμε από την Βέροια για τον Άγιο ...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Άγιο Πνεύμα – 3-5 Πηγάδια, Δευτέρα 17 Ιουνίου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Τα μωβ σύννεφα και ο ήλιος που ανατέλλει καλωσορίζουν μια καλοκαιριάτικη  μέρα .Το καλωσόρισμα είναι αυθεντικό , βουνίσιο για μια ακόμη φορά συνειδητοποιώ πόσες εικόνες  χάνουμε κλεισμένοι στα σπίτια μας …….!   Φύγαμε από τη Βέροια  στις 7   προορισμός μας  το  Χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια Προσπερνάμε την Νάουσα , κατοικήθηκε από τα αρχαιότατα χρόνια από τους Βρίγες , που μετανάστευσαν από την Ασία...

ΕΝΙΠΕΑΣ, Κυριακή 9 Ιουνίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Εντυπωσιακές  ορθοπλαγιές, χαράδρες  και  ρέματα, πυκνή  βλάστηση, γραφικές  ξύλινες  γέφυρες, τρεχούμενα  νερά, λιμνούλες  με  κρυστάλλινα  νερά  και  μικροί  καταρράκτες  συνθέτουν  ένα υπέροχο φυσικό  περιβάλλον. Εδώ  συνειδητοποιείς  πόσο  ασήμαντος  είσαι…!   Κοίταξα έξω τον ορίζοντα ξημερώνει, ξημέρωσε……..  Η τελευταία γουλιά καφέ επιβεβαιώνει τη φήμη της, είναι η ωραιότερη. Φύγαμε από...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ - ΞΗΡΟΛΙΒΑΔΟ, Κορυφή Ξηροβούνι 1805μ., Κυριακή 2 Ιουνίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένα  καταπράσινο τοπίο  της  ΄Ημαθιώτικης  φύσης  μας καλωσορίζει. Γεμάτο γοητεία μέσα στο φωτεινό γεμάτο μυστήριο  χρώμα της γης  και του ορίζοντα. Μέσα  στην απέραντη σιωπή πήραμε το μονοπάτι, εμείς  και  κανείς άλλος, μόνο το τραγούδι των πουλιών.    Ξεκινήσαμε χωρίς βιασύνη από την Ελιά Κυριακή  πρωί στις  7  για ορειβασία κοντά στη γειτονιά μας   στην περιοχή του Ξηρολίβαδου.  Ανεβαίνουμε τον...

ΒΕΡΜΙΟ, Κυριακή 26 Mαϊου 2019, Κορυφή Ασούρμπασι 1874 μ, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Στους  πρόποδες  του  Βερμίου  όρους  βρίσκονταν  κάποτε  οι  θρυλικοί κήποι  του  Βασιλιά  Μίδα. Και  ήταν πολύ  περήφανοι  οι  Βρύγες  για  τους  ξακουστούς  κήπους  με τα ονομαστά  τριαντάφυλλα…. Τα  δένδρα  ξεπροβάλλουν μέσα στο πρωινό  σαν ξωτικά παραμυθιού.  Η πορεία αρχίζει, τώρα ακούγονται μόνο τα βήματα μας πάνω στα πεσμένα φύλλα.  Γεμίζω τη ματιά μου με άπειρες εικόνες. Ο χρόνος εδώ...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Σιδεράκι 1873 μ. υψόμετρο, Κυριακή 19 Μαϊου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ο  Ηρόδοτος  γράφει  για  τον Μίδα ότι  είχε ένα κήπο  στην  κοιλάδα  κάτω  από το όρος  Βέρμιο με εξηντάφυλλα  τριαντάφυλλα  εξαιρετικής  ευωδίας. Το Βέρμιο, με  ιστορία  συνοδευμένη  από  μύθους  και  δοξασίες,  κατορθώματα  ηρώων  και  θεών, περάσματα  βασιλιάδων  και  Αγίων, μας   περιμένει,  μας  καρτερεί  μας  προσμένει  να το διαβούμε  και  να το  γνωρίσουμε !   Φύγαμε  από την Βέροια στις...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Φούρκα 1561 μ., Κυριακή 12 Mαϊου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Τριγύρω  η  φύση πανέμορφη, αέρινη, τα τρομαγμένα πουλιά, η μελαγχολία των δένδρων, ο βουβός αέρας  και  ένας ήλιος  που  μας  συντροφεύει.  Κορυφή  Φούρκα  ένα ταξίδι  τόσο  κοντά  από την πόλη της  Βέροιας και  τόσο  μακριά ……………..!   Φύγαμε από την Βέροια στις 7 και 30  η ώρα πρωινό Κυριακής, κάτω από ένα ανοιξιάτικο  ουρανό, ανεβαίνουμε τις στροφές του δρόμου με κατεύθυνση το χωριό Καστανιά και την...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή ( Αγκάθι ) 1650μ, Κυριακή 5 Μαϊου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Η ανάβαση πράξη σιωπής και πειθαρχίας αρχίζει. Ορειβατούμε διαδοχικά και όπως επιβάλλει η μορφολογία του εδάφους. Η ανάβαση βασανιστική. Τα άκρα των ποδιών μας δύσκολα ελέγχονται, κατανέμουμε τις δυνάμεις μας.  Ο ρυθμός επιβραδύνεται, ωστόσο επιμένουμε σταθερά.   Φύγαμε από  τη Βέροια στις 7…. Ημέρα Κυριακή (  βροχερή και συννεφιασμένη ) και στην εκκλησία μαζεύονται οι πιστοί, καλοντυμένοι. Τα καφέ...

ΕΟΣ Νάουσας : Ανεβαίνοντας τις σκάλες του Βοϊου

Τρεις Ναουσαίοι ορειβάτες, μέλη του Ε.Ο.Σ. Νάουσας, οι Γιώργος Καισαρίδης, Κώστας Μάινος και Θωμάς Μητσκόπουλος, βρέθηκαν τη Δευτέρα 22 Απριλίου στο όρος Βόϊο, κάνοντας μία πολύ ενδιαφέρουσα ανάβαση στην κορυφή Προφήτης Ηλίας στα 1803 μέτρα υψόμετρο. Το διαφορετικό σε αυτή την ανάβαση ήταν το ότι μετά τα τελευταία απότομα μέτρα της σχεδόν κάθετης πλαγιάς και για να περάσεις τα βράχια που ορθώνονται μπροστά σου...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, ΚΟΥΜΑΡΙΑ – 5 ΠΥΡΓΟΙ 1750 μ., Κυριακή 21 Απριλίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Με  το τραγούδι του κούκου , πήραμε το μονοπάτι………! Το Βέρμιο, με ιστορία συνοδευμένη  από μύθους και δοξασίες,  κατορθώματα  ηρώων  και  θεών, περάσματα  βασιλιάδων  και  αγίων, μας περιμένει μας καρτερεί.! Βουνοκορφές  ατέλειωτες,  φαράγγια  και  ρέματα,  δάση  σκιερά που κάνουν την ορειβασία  πιότερο  σιωπηλή, ξεχασμένα  περάσματα, πανέμορφα χωριά   Σήμερα  ορειβασία στο δικό μας βουνό το...

Μονοπάτι Μέγα Αλέξανδρου ( Βεργίνα – Γαλακτό), 14 Aπριλίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η διαδρομή αρχίζει από την Βεργίνα, η ιστορία του τόπου ξεκίνησε από εδώ όπου βρέθηκαν τα χρυσά στεφάνια  του Μακεδόνα βασιλιά Φίλιππου του Β΄ από τον αρχαιολόγο Μανόλη Ανδρόνικο.   Ανάμεσα στα χωριά Παλατίτσια και Βεργίνα στις βόρειες υπώρειες των Πιερίων στους χαμηλούς λόφους που σχηματίζονται, εκτείνεται μια  πολύ σημαντική αρχαία πόλη που με βεβαιότητα ταυτίζεται με τις ΑΙΓΕΣ, την αρχαία...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Καρατάσι 2.027μ., Κυριακή 7 Απριλίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Το γλυκό φως της Άνοιξης αγκαλιάζει τις πλαγιές του όρους Βέρμιου, χαϊδεύει τα φυλλώματα της οξιάς στα πυκνά δάση. Ο αέρας άρχισε να κρυώνει εδώ στα 1900 μέτρα και το γαλάζιο του ουρανού χάθηκε. Οι πρώτες κρύες ψιχάλες κάνουν την εμφάνιση τους.   Κάτω  από ένα συννεφιασμένο ουρανό  φύγαμε από την Βέροια. Προορισμός μας το χιονοδρομικό  κέντρο 3-5 πηγάδια και η κορυφή Καρατάσι. Προσπερνάμε τον κάμπο της...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Στουρνάρι 1769 μ, Κυριακή 31 Μαρτίου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Το  καταπράσινο  τοπίο  ξεπροβάλλει   μπρος  τα  μάτια μας, όμορφο, γαλήνιο, ειρηνικό. Στην καρδιά αυτού του σκηνικού η σκηνοθέτης φύση φιλοτέχνησε για αιώνες τώρα ένα απίθανο ζωγραφικό  πίνακα με εικόνες και αισθήσεις. Μάρτυρες αυτής της πανέμορφης σκηνής συνεχίζουμε  μαγεμένοι να οδοιπορούμε μέσα στο ανοιξιάτικο τοπίο.   Η φύση είναι εδώ άκου τον ψίθυρο της….!          Ξεκινήσαμε χωρίς...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Ιμπιλί 1665μ., Κυριακή 24 Μαρτίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η  περιπλάνηση μας στις πλαγιές του Βερμίου μας οδηγεί  πίσω στον χρόνο στην εποχή που το Ξηρολίβαδο ήταν σταυροδρόμι  καραβανιών.  Η φύση είναι εδώ αφιερώστε  της  λίγο  χρόνο  για να ακούσετε τη φωνή  της  όλες  τις ώρες  της  ημέρας.   Η πιο ωραία και ουσιαστική διακήρυξη που έγινε ποτέ για το περιβάλλον στο μακρινό 1854.  Το 1854 ο Φράνκλιν Πήρς πρόεδρος των Η.Π.Α. πρότεινε να αγοράσει μια μεγάλη έκταση...

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;