breaking news Νέο

Αναζήτηση: Πλατάνια

ΟΛΥΜΠΟΣ, Διαδρομή "κρεββάτια" 1008 μ. - Μπαρμπαλάς 1847μ., Κυριακή 24 Mαϊου 2020, με τους ορειβάτες Βέροιας

Ο  Όλυμπος, είναι  μια ατέλειωτη ΄΄ ιστορία ΄΄  και μια  πρόκληση  πάντα ανοιχτή για όλους τους ορειβάτες. Βρισκόμαστε στο μυθικό βουνό που στέκει αγέρωχο  και αιώνιο στο διάβα της ιστορίας.    ΄΄ ……Σήμερα, έχω να σας πω πολλά……..!   Τι  είναι αυτό που με παρακινεί να γράφω. Είναι η ζωή και οι αξίες της, η αγάπη, ο έρωτας, η ομορφιά, η ασχήμια, η εντιμότητα, το ψέμα, η στάση ζωής,  η μετανάστευση, η...

Διαβάστε το άρθρο

ΠΑΪΚΟ = ΑΡΑΧΝΗ, Κορυφή Γκόλα – Τσούκα 1657 μ., Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η νεκρή φύση και ο χειμωνιάτικος καιρός με τους απίθανους  χρωματικούς  συνδυασμούς μας δημιουργούν παραμυθένια διάθεση. Ορειβατούμε ανάμεσα στις πλαγιές και νοιώθουμε το φτερούγισμα της ψυχή μας στην αναπάντεχη συνάντηση με την ελευθερία.  Φύση μυστηριακή, ειδυλλιακή, πλανεύτρα μας ταξιδεύει !.   Φύγαμε στις 7+30  το πρωί, 7 φίλοι ορειβάτες,  περάσαμε τον Σταυρό και τον κάμπο της Αλεξάνδρειας...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ 1080μ., 2 Φεβρουαρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Πλατάνια και σφενδάμια, βελανιδιές, καστανιές και οξιές,  γαύροι και πυξάρια, δημιουργούν έναν απίθανο χρωματικό συνδυασμό που συναντάμε στο εκπληκτικό μονοπάτι  που οδηγεί στο ξωκλήσι της Υπαπαντής.   Φύγαμε από την  Βέροια   στις οκτώ 12 φίλοι ορειβάτες, προoρισμός το ξωκλήσι της Υπαπαντής στην  Νάουσα. Περάσαμε την Νάουσα προορισμός μας ο Άγιος Νικόλαος και πριν φθάσουμε πορεία δεξιά ,...

Κόκκινο Ποτάμι -Γράφει ο Γιώργος Πολάκης

Πολύ πετυχημένη Φώτη η ιδέα της προώθησης του ημερολογίου του Πόντου με την παρουσία των πρωταγωνιστών της τηλεοπτικής σειράς του Open. Είδαμε να γεμίζει ασφυκτικά η αίθουσα. Είδαμε τη νεολαία μας να βομβαρδίζει κυριολεκτικά τους νεαρούς πρωταγωνιστές στο τέλος της εκδήλωσης για ένα αυτόγραφο, για μια selfie. Είδαμε μια εκδήλωση υψηλού μορφωτικού και πολιτιστικού επιπέδου. Και την απολαύσαμε, χωρίς να μας...

Κ.Ε.Π.Α. Δ.ΒΕΡΟΙΑΣ: Έτος 2019 , σύνολο 230 εκδηλώσεις, 120 εκδηλώσεις με ελεύθερη είσοδο, 3 Διεθνή Φεστιβάλ, 4 Παν/νια Φεστιβάλ, Εκτιμώμενη συμ. : πάνω από 40.000

Το 2019 πραγματοποιήσαμε  230 εκδηλώσεις , μεταξύ αυτών τρία (3) Διεθνή και τέσσερα ( 4)  Πανελλήνια φεστιβάλ . Οργανώσαμε πολλές και ποικίλες  ενότητες δράσεων  στον ευρύτερο Δήμο Βέροιας,  που περιλάμβαναν από εκπαιδευτικά προγράμματα , μικρές και μεγάλες συναυλίες , θεατρικές παραστάσεις , κουκλοθέατρο, παντομίμα, τσίρκο , θέατρο δρόμου, παρελάσεις κρουστών, εκθέσεις φωτογραφίας μέχρι  παραδοσιακά...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Μαγούλα 1705 μ., Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Οι  πρώτες  Χειμωνιάτικες  ψύχρες  σε  αναζωογονούν  από την υπνηλία  του  Φθινοπώρου. Πόσο μάλλον όταν βρίσκεσαι μέσα στη φύση, αναπνέεις τον καθαρό αέρα, βλέπεις και αισθάνεσαι τα χρώματα της φύσης να αλλάζουν μορφή και πρόσωπο.    Ξημερώνει  και από το παράθυρο το φως του  πρωινού ολοένα και φωτίζει το δωμάτιο.   Ξημερώνει, ξημέρωσε…………….. Φύγαμε από την πόλη της Βέροιας,  που αναφέρεται από...

Ένα ταξίδι στην αντίπερα όχθη, στα Ελληνικά χωριά της Προύσας. Στο Ντεμιρτέσι.

«Το Ντεμιρτέσι, κύριε Γιώργο, ήταν κτισμένο στα δυτικά του δημόσιου δρόμου Κίου - Προύσας και απείχε δώδεκα χιλιόμετρα από αυτήν», μου εξήγησε ο μπάρμπα Χαράλαμπος από την Αριδαία, όταν τον είχα επισκεφθεί πριν μερικά χρόνια. Είχε περίπου εξακόσια με εφτακόσια σπίτια και πληθυσμό τρεις χιλιάδες κατοίκους. Από τον πατέρα μου άκουγα πως το Ντεμιρτέσι πρωτοκατοικήθηκε το 1640 από τριάντα δύο οικογένειες...

ΚΥΠΕΛΛΟ ΕΛΛΑΔΟΣ : Σήμερα: ΒΕΡΟΙΑ – ΠΑΣ Γιάννενα

Τον ΠΑΣ Γιάννινα αντιμετωπίζει σήμερα η ΒΕΡΟΙΑ στα πλαίσια του Κυπέλλου Ελλάδος. Το παιχνίδι που θα πραγματοποιηθεί στο Δημοτικό Στάδιο της πόλης υπό το φως των προβολέων (7.30 μ.μ.) αποτελεί την ρεβάνς του πρώτου αγώνα που είχε διεξαχθεί πριν ένα περίπου μήνα στους Ζωσιμάδες και είχε λήξει με νίκη της γηπεδούχου και σκορ 1-0. Έτσι η ΒΕΡΟΙΑ για να προκριθεί στην επόμενη φάση στην οποία θα συνεχίσουν 16 ομάδες (οι...

Παρουσίαση των βιβλίων του Εκπαιδευτικού Λάζαρου Κιτσίδη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας

Η Δημοτική Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας, το Αυτοτελές Τμήμα Κοινωνικής Προστασίας, Παιδείας και Πολιτισμού και οι Εκδόσεις Ωρίωνας σας προσκαλούν στην παρουσίαση των βιβλίων του Λάζαρου Κιτσίδη: «Δώρα Ζωής» και «Τα Περιστέρια θα γυρίσουν» τη Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου, στις 19:00, στην αίθουσα της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Αλεξάνδρειας. Για τα βιβλία θα μιλήσουν: Γιώργος Χαλκιάς, Εκπαιδευτικός, Διδάκτωρ Ιστορικής...

Κύπελλο – Ελλάδος : Την ερχόμενη εβδομάδα οι ρεβάνς

Την επόμενη εβδομάδα είναι προγραμματισμένο να διεξαχθούν οι αγώνες ρεβάνς της 5ης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος, στην οποία όπως είναι γνωστό συμμετέχει και η ΒΕΡΟΙΑ, με αντίπαλο τον ΠΑΣ Γιάννινα, από τον οποίο στον πρώτο αγώνα είχε ηττηθεί στους Ζωσιμάδες με 1-0. Στην 5η φάση οι αγώνες ρεβάνς της οποίας θα ξεκινήσουν την ερχόμενη Τρίτη 3 Δεκεμβρίου και θα ολοκληρωθούν την προσεχή Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου...

Παρουσίαση των βιβλίων του Λάζαρου Κιτσίδη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας

Η Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη της Βέροιας και οι εκδόσεις ΩΡΙΩΝΑΣ σας προσκαλούν στην παρουσίαση των βιβλίων του κ. Λάζαρου Κιτσίδη «Δώρα ζωής» και «Τα περιστέρια θα γυρίσουν»   Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019, στις 7 το απόγευμα, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Δημόσιας Κεντρικής Βιβλιοθήκης της Βέροιας   Για τα βιβλία θα μιλήσουν: Νίκος Αμανατίδης, Συντονιστής εκπαιδευτικού έργου του 3ου ΠΕ.Κ.Ε.Σ. Κεντρικής...

ΣΜΟΛΙΚΑΣ 2637μ. υψόμετρο, Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Toν Σμόλικα τον θυμάμαι ανέκαθεν με δέος. Η ατέλειωτη κλίση της πυραμίδος πριν την κορυφή στα μάτια μου ήταν ένας ατέλειωτος  Γολγοθάς.    Βρίσκονται στις βόρειες πλαγιές του Σμόλικα η διαδρομή πανέμορφη. Γρεβενά – Φιλιππαίοι  – Σαμαρίνα – Αγία Παρασκευή,  ( παλιά Κεράσοβο ).  Σε όλη την διαδρομή από τα Γρεβενά και μετά μια άγρια καταπληκτική ομορφιά  τους  καθηλώνει. Μικρά χωριά φωλιασμένα σε...

ΛΟΥΤΡΑ ΠΟΖΑΡ – ΚΑΤΑΡΡΑΚΤΗΣ ΚΟΥΝΟΥΠΙΤΣΑ, Tετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η φύση χάρισε απλόχερα εδώ τα καλύτερα στοιχεία της, ένα εκπληκτικό βουνό  δένδρα  παντού  και  στις πιο  απότομες πλαγιές  και  στη  μέση να  κυλά ο θερμοπόταμος ΄΄Τοπλίτσας΄΄. Κάτω  από τα αιωνόβια πλατάνια της κατάφυτης χαράδρας πήραμε το μονοπάτι  Μ2/12 μήκους 4,5 χιλιομέτρων που οδηγεί στον μεγάλο καταρράκτη.   16 Οκτωβρίου 1912 , 107 χρόνια πριν ………..!   ΄΄ Αποβραδίς  είχαν φτάσει τα μαντάτα στην...

Κύπελλο Ελλάδος : Με τον ΠΑΣ Γιάννινα η ΒΕΡΟΙΑ

Την περασμένη Τετάρτη 16 Οκτωβρίου, στα γραφεία της ΕΠΟ, που είναι και η διοργανώτρια αρχή, πραγματοποιήθηκε η κλήρωση της πέμπτης φάσης του Κυπέλλου Ελλάδος στην οποία, όπως είναι γνωστό συμμετέχουν 22 ομάδες (οι 12 νικήτριες της προηγούμενης φάσης, η μία που προκρίθηκε δίχως αγώνα και οι οκτώ ομάδες της Super League 1 που τερμάτισαν από την 6η έως την 13η θέση της βαθμολογίας την περσινή περίοδο), μεταξύ των οποίων...

ΠΙΕΡΙΑ, Άνω Μηλιά - 5 πύργοι 1712 μέτρα, Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Βρισκόμαστε στη δυτική πλαγιά των Πιερίων στα όρη των Μουσών. Τα Πιέρια  μαζί  με τον Τίταρο  αποτελούν  τη  βόρεια  συνέχεια του Ολύμπου. Ψηλότερη  κορυφή το Φλάμπουρο 2.190 μ. Oρειβατούμε  τώρα  σε  απέραντο  δάσος  οξιάς. Αφουγκράζεσαι  τους ήχους  της  φύσης,  πάνω  στο  μονοπάτι  ακούς μύθους  και  ιστορίες.   Περάσαμε τον ποταμό Αλιάκμονα, ιερός θεός των Μακεδόνων. Από το  (άλας, θάλασσα  και το...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, ΛΕΥΚΌΠΕΤΡΑ - ΑΡΑΠΗΣ 1240 μ., Κυριακή 8 Σεπτεμβρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η οροσειρά του Βερμίου το δικό μας βουνό  είναι μια συναρπαστική οροσειρά, ένας  ιδανικός  τόπος  περιήγησης  για  πεζοπορία  και ορειβασία.                           Τόσο κοντά και τόσο μακριά….!     Η  πόλη της Βέροιας  έμεινε  πίσω μας  μέσα   σε  ένα συννεφιασμένο ουρανό. Η συννεφιά και η ομίχλη  πλέκουν σήμερα συνθήκες  αμφιβολίας για πορεία και ορειβασία, για μας όμως είναι μια πρόκληση και...

Έχει δίκαιο ο Βασίλης Παπαδόπουλος: Η καθαριότητα είναι υπόθεση όλων μας!

"Μετά την συναυλία κάποια ξέχασαν τα σκουπίδια τους .Την Δευτέρα κάποιοι τα φωτογράφισαν. Η καθαριότητα είναι υπόθεση όλων μας. Τα υπόλοιπα είναι ιστορία". Σημαντικά τα όσα αναφέρει για το...μετά της συναυλίας Χαρούλη στα "Πλατανάκια" της Βεργίνας, ο αντιδήμαρχος Βασίλης Παπαδόπουλος. Πολιτισμός είναι και το πώς αντιμετωπίζουμε το περιβάλλον. Έχει δίκαιο ο Βασίλης!

Ένα ταξίδι στην αντίπερα όχθη, στα Ελληνικά χωριά της Προύσας, στην Χωρούδα

Η Χωρούδα δεν απείχε πολύ από το Τσατάλ Αγήλ. Βγήκαμε στον κεντρικό δρόμο που οδηγεί στην Προύσα και μετά από λίγη ώρα, ούτε πέντε λεπτά, στρίψαμε για την Καρατζάομπα, όπως είναι το σημερινό τουρκικό της όνομα. Ανήκει μάλιστα και στον ίδιο δήμο με τα Κουβούκλια, στο Νιλουφέρ, και έτσι ο Μουσταφά είχε και εδώ πολλούς φίλους. Στο καφενείο μας περίμενε ο μουχτάρης ο Χασάν.  «Εδώ», μου έκλεισε το μάτι ο Μουσταφά,...

ΚΕΠΑ Δήμου Βέροιας : Ο Γιάννης Χαρούλης στα Πλατάνια Βεργίνας, το Σάββατο 31 Αυγούστου 2019

Μετά από ένα δημιουργικό χειμώνα, που έφερε νέες μελωδίες, στίχους και ενορχηστρώσεις, ο Γιάννης Χαρούλης έρχεται κι αυτό το καλοκαίρι να μοιραστεί μαζί μας καινούριες σκέψεις κι αναπάντεχες επιθυμίες. Ένας από τους σταθμούς του καλοκαιρινού ταξιδιού, τα Πλατάνια Βεργίνας, το Σάββατο 31 Αυγούστου 2019. Ο Γιάννης Χαρούλης μας καλεί με ανοιχτή την καρδιά, να νιώσουμε, να χαρούμε, να χορέψουμε, να γιορτάσουμε...

Διαβάστε το άρθρο

ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2019 (Μια μέρα μετά τον αποκλεισμό), Όρος Σάος κορυφή Φεγγάρι 1621 μ., με τους Ορειβάτες Βέροιας

Περάσαμε τον ποταμό Νέστο, βρισκόμαστε στην Θράκη, στη χώρα των Κικόνων. Εδώ βασίλευσε ο Ορφέας γιος του Οίαγρου και της Καλλιόπης. Αλεξανδρούπολη……….! Μια  πόλη, μια  θάλασσα. Φθάσαμε στο λιμάνι της, πήραμε το καράβι για τη Σαμοθράκη. Ο παφλασμός των κυμάτων αιώνιος. Τα κύματα  έρχονται, φεύγουν,  ξαναφεύγουν, ξανάρχονται.    Φύγαμε από τη Βέροια, προορισμός το νησί της απτέρου Νίκης, η Σαμοθράκη. Η...

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;