breaking news Νέο

Από τρένα και αεροπλάνα, μέχρι και βίντεο με μετεωρίτες…

Από τρένα και αεροπλάνα, μέχρι και βίντεο με μετεωρίτες…

Mεγάλες πλάκες ....κάνουμε με τα προεκλογικά σποτ, που βλέπουμε σε κάθε εκλογική αναμέτρηση, τα οποία παίζουν το δικό τους ρόλο στη «μάχη» των κομμάτων! Για πρώτη φορά, οι πολιτικές διαφημίσεις μπήκαν στη ζωή των Ελλήνων το 1990, πριν από τις δημοτικές εκλογές  και ... ήρθαν, για να μείνουν. Από τότε, έχουμε δει σποτ με τρένα και αεροπλάνα, βίντεο με μετεωρίτες και ό,τι άλλο μπορείς να φανταστεί κανείς!

 

Έτσι στην επικοινωνιακή «μάχη» των Ευρωεκλογών της 26ης Μαϊου  η αξιωματική αντιπολίτευση ... μπήκε με «ατάκες» Τσίπρα! Στο πρώτο διαφημιστικό της σποτ  η ΝΔ θυμίζει όσα έλεγε ο πρωθυπουργός για κατάργηση των μνημονίων με ένα νόμο, ΕΚΑΣ και ΕΝΦΙΑ..., όπου ακούγοντάς τον ένας απογοητευμένος ψηφοφόρος κλείνει την τηλεόραση και λέει  «Ως εδώ. Αξίζουμε καλύτερα», που είναι το σλόγκαν της ΝΔ!

Την ανάγκη των πολιτών να σπεύσουν να ψηφίσουν και να μην αφήσουν την τύχη της χώρας και της Ευρώπης στα χέρια άλλων, συνεχίζει την προεκλογική του καμπάνια το ΠΟΤΑΜΙ για τις Ευρωεκλογές του 2019. Πρόκειται για το σύνθημα ενός ράπερ με το σύνθημα «Δες το σοβαρά, πάρτο προσωπικά στις 26 Μαϊου ψηφίζεις για την Ευρώπη»!

Ενώ το ΚΙΝΑΛ με κεντρικό μότο «Κομμένη η πλάκα»! στοχεύει κυρίως στο να παρακινήσει τους νέους να μην απέχουν από τις εκλογές, αλλά και να στηρίξει το ψηφοδέλτιό του, εν όψει των ευρωεκλογών της 26ης Μαϊου.

 

 Αναμένουμε με αγωνία τα επόμενα....


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής