Mastercard : Ο κορονοϊός έστρεψε τους καταναλωτές στα καταστήματα της γειτονιάς τους
Νέα έρευνα της Mastercard αποκαλύπτει πως 3 στους 4 καταναλωτές (74%) τείνουν να πραγματοποιούν όλο και περισσότερες αγορές στα καταστήματα της γειτονιάς τους, από το ξέσπασμα της πανδημίας του κορονοϊού και έπειτα. «Η επανασύσταση της οικονομίας μας ξεκινάει από τη γειτονιά μας και τα τοπικά καταστήματα, ενώ οι τοπικές κοινωνίες διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για την ανάκαμψη και επιστροφή στην ανάπτυξη»,...
Διαβάστε το άρθρο