Εμπόριο : Το μέλλον είναι...ηλεκτρονικό!
Το 79% των εμπορικών, προφανώς μικρών, επιχειρήσεων της χώρας (σχεδόν οκτώ στις δέκα), δεν συμμετείχαν στη Black Friday, σύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε η ΕΣΕΕ. Από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν, η πλειονότητα αξιοποίησε ως κανάλι προώθησης τα κοινωνικά δίκτυα (49%), αλλά και την ιστοσελίδα της επιχείρησης (31%), η οποία μετατρέπεται, λόγω της κατάστασης, σε ένα ιδιότυπο marketplace σύνδεσης με τους πελάτες. Το ζήτημα...
Διαβάστε το άρθρο