Κερδισμένος ο καταναλωτής σε ποσοστό 99,2%, σύμφωνα με στατιστική μελέτη καταναλωτικών καταγγελιών 2022 της ΕΕΚΕ
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, πραγματοποίησε στατιστική μελέτη των καταγγελιών, που έλαβε και διαχειρίστηκε κατά το έτος 2022, δηλαδή το έτος που ακολούθησε τη δύσκολη περίοδο της πανδημίας (έτη 2020 και 2021) ανά κατηγορία και τομέα. Σκοπός της παρούσας μελέτης, είναι να αποτυπώσει τις διαφορές που ανέκυψαν μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών. Τα κύρια σημεία της μελέτης: Με σχεδόν...
Διαβάστε το άρθρο