breaking news Νέο

Αναζήτηση: Ορειβάτες

ΒΕΡΜΙΟ, Ξηρολίβαδο – κορυφή Ασούρμπασι 1890 μ., Κυριακή 29 Οκτωβρίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η φύση το Φθινόπωρο στο Ξηρολίβαδο με τις οξιές τις δρυς και τα δεντρόπευκα μας εντυπωσιάζει. Τα δένδρα αρχίζουν να ‘’φορούν ‘’ τα φθινοπωρινά τους φύλλα, σε κοκκινωπές, κίτρινες  και  καφετί αποχρώσεις.       Αφήσαμε πίσω μας την πόλη της Βέροιας, πρωινό Κυριακής 7 φίλοι Ορειβάτες  Η ίδρυση της χάνεται στα μυθικά χρόνια. Πήρε το όνομα της από τη νύμφη Βέροια κόρη του Ωκεανού και της Θέτιδος. Πρώτη...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΟΡΕΙΑ ΠΙΝΔΟΣ, Μπάλτσες – Kορυφή Μηλιά 2.159 μ, 22 Οκτωβρίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Στα  δάση της  Βόρειας  Πίνδου  συναντάς το φως και το όνειρο, ο ταξιδευτής  και  ορειβάτης  κάθε  τόσο  συναντά  θαύματα της  φύσης  καλά κρυμμένα  στους μύθους  τους. Ρέματα και ρυάκια, τεράστιοι γκρεμοί, πανύψηλες βουνοκορφές και αλπικές λίμνες, συνθέτουν το μεγαλείο και την ομορφιά της περιοχής.   Στεφανωμένη  με  απέραντα δάση  από οξιές , ιτιές , πλατάνια , σφενδάμους , κρανιές...

ΠΙΕΡΙΑ ΟΡΗ, Κορυφή Φλάμπουρο (2188 μ.), Κυριακή 15 Οκτωβρίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η ομορφιά του τοπίου είναι εξαιρετική και η διαδρομή στις πλαγιές και τις βουνοκορφές στα Πιέρια ζωντανεύουν τις αισθήσεις. Βρισκόμαστε στη γη των 9 Μουσών. Το μελωδικό  τραγούδι τους αντηχεί ακόμη στις βουνοπλαγιές  και στα φαράγγια……….!     Φύγαμε  την Βέροια  στις 7  πρωϊνό Κυριακής, 12 φίλοι ορειβάτες .  Βέροια – Ελατοχώρι- Ρητίνη – Μηλιά - Φωτεινά – Σκοτεινά.- Φτέρη. Διαδρομή πανέμορφη,...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ - ΞΗΡΟΛΙΒΑΔΟ, Κορυφή Ξηροβούνι 1805μ., Κυριακή 8 Οκτωβρίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένα  καταπράσινο τοπίο  της  ΄Ημαθιώτικης  φύσης  μας καλωσορίζει. Γεμάτο γοητεία μέσα στο φωτεινό γεμάτο μυστήριο  χρώμα της γης  και του ορίζοντα. Μέσα  στην απέραντη σιωπή πήραμε το μονοπάτι, εμείς  και  κανείς άλλος, μόνο το τραγούδι των πουλιών.    Ξεκινήσαμε χωρίς βιασύνη από την Ελιά Κυριακή  πρωί στις  7+30  για ορειβασία κοντά στη γειτονιά μας   στην περιοχή του Ξηρολίβαδου.  Ανεβαίνουμε τον...

ΟΛΥΜΠΟΣ, ΚΟΡΥΦΗ ΚΙΤΡΟΣ 2422 μ., ΣΑΒΒΑΤΟ 23 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η ορειβατική αυτή διαδρομή είναι μια από τις άγνωστες αλλά πολύ όμορφες διαδρομές. Η θέα από εδώ ψηλά υπέροχη, με τα μάτια να διατρέχουν αχόρταγα τον ορίζοντα…….!   Φύγαμε από την Βέροια πρωινό Σαββάτου, εμείς 6 φίλοι ορειβάτες από την Βέροια, διαδρομή Βέροια – Κατερίνη-Πέτρα Ολύμπου – Άγιος Δημήτριος - Κοκκινοπηλός. Βρισκόμαστε στην περιοχή της Περραιβίας, αρχαία ελληνική χώρα που άφησε τον δικό της...

Διαβάστε το άρθρο

ΑΣΚΙΟ - ΣΙΝΙΑΤΣΙΚΟ, Υψόμετρο 2111μ., Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η μεγαλοπρέπεια της φύσης  βρίσκεται στην απλότητα της … Την  ανακαλύπτεις  στα πολύχρωμα  αγριολούλουδα, στο ζωηρό  κελάηδημα  των πουλιών και στο αεράκι  που ταξιδεύει  μαζί  μας  και  μας  μεταφέρει  τα  γλυκά  μυστικά  και τα μυστήρια  της  Φθινοπωρινής φύσης.     Φύγαμε από την Βέροια στις 7 το πρωί. Διαδρομή Βέροια-  Πτολεμαϊδα – Βλάστη. Πριν  φθάσουμε στην  πόλη της Πτολεμαϊδας, η περιοχή...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Ιμπιλί (1675 μ.), Οικισμός Αγία Παρασκευή, Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Την σκέψη μας και την συμπαράσταση μας στους δοκιμαζόμενους πολίτες της Θεσσαλίας και της Μαγνησίας.!   Η μέρα προχωρά ήσυχα και μαγικά, σκαρφαλώνουμε σε βράχους, περνάμε δασικούς δρόμους, ανεβαίνουμε σε βουνοπλαγιές. Το μόνο που σκέφτομαι, είναι ο άνεμος που με φυσάει στο πρόσωπο,  η ορειβασία και η πεζοπορία στο βουνό είναι ένα ταξίδι που ενθαρρύνει το μυαλό να περιπλανηθεί, να συλλογιστεί, να...

ΒΕΡΜΙΟ, Κυριακή 3 Σεπτεμβρίου 2023, ΞΗΡΟΛΙΒΑΔΟ, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Δεν υπάρχουν λέξεις για αυτή την ανείπωτη καταστροφή στο νομό Έβρο και στο δάσος της Δαδιάς, από την πύρινη λαίλαπα. Απέραντη θλίψη για το μοναδικό δάσος, ένα δάσος που ήταν προστατευμένο από το δίκτυο Natura. Η πυρκαγιά κατέστρεψε τα αρχέγονα δάση της μαύρης πεύκης , πάνω στα οποία φώλιαζαν οι μαυρόγυπες και τα αρπακτικά πουλιά. Χρειάζονται τόσα πολλά χρόνια για να ξαναγίνει. Πιθανόν να μην το έχουμε  ποτέ...

ΤΡΙΚΛΑΡΙΟ ΟΡΟΣ (1776 μ.), ΚΥΡΙΑΚΗ 2 ΙΟΥΛΙΟΥ 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ξημέρωσε Κυριακή.  Βρισκόμαστε νότια των   Πρεσπών, πάνω από την μεθοριακή Κρυσταλλοπηγή. Η διαδρομή βέβαιη οι πληροφορίες σταθερές, έχουμε έρθει και άλλη φορά σε τούτο εδώ το βουνό. Ανταμοιβή μας η θέα η ακριβή από τα γύρω ακριτικά βουνά.   Ακολουθούμε τον δρόμο που οδηγεί  στην Σιάτιστα – Νεάπολη – Καστοριά - Γάβρος – Βατοχώρι -   Κρυσταλλοπηγή. Πριν στρίψουμε στο δρόμο που οδηγεί στην μεθόριο για την...

Διαβάστε το άρθρο

Βέρμιo, Καστανιά – οικισμός Αγία Παρασκευή, Κυριακή 11 Ιουνίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ο μήνας Ιούνιος είναι η καλύτερη εποχή για ορεινή πεζοπορία.  Οι καιρικές συνθήκες είναι ευνοϊκές, η φύση μαγευτική με τις πράσινες αποχρώσεις των φύλλων……… H ορειβασία και η πεζοπορία στο βουνό είναι ένα ταξίδι που ενθαρρύνει το μυαλό να περιπλανηθεί , να συλλογιστεί, να επαναφορτιστεί.    Αφήσαμε πίσω μας την πόλη της Βέροιας και πήραμε τον ανηφορικό δρόμο που θα μας οδηγήσει στην Καστανιά. Ο...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Αράπης 1237 μ., Κυριακή 4 Ιουνίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένα ταξίδι,  μια διαδρομή, μια ορειβασία, μια απόδραση  τόσο  κοντά  από την πόλη της  Βέροιας  και  τόσο  μακριά ! Το βουνό  ασκεί  πάνω μας  μια  μυστική  έλξη, ψιθυριστά  μας  γνέφει να  διαβούμε τη ράχη του  και  να  ανεβούμε  στην κορφή του.   Φύγαμε από την Βέροια κάτω από ένα συννεφιασμένο ουρανό, 8 παρά  ανεβαίνουμε τις στροφές του δρόμου με κατεύθυνση το χωριό Καστανιά και την Παναγία Σουμελά. ...

ΒΕΡΜΙΟ, Γύρος Ξηροβουνίου, Κυριακή 28 Mαϊου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένα καταπράσινο τοπίο της Ημαθιώτικης φύσης μας καλωσορίζει. Γεμάτο γοητεία μέσα στο Μαγιάτικο μυστήριο χρώμα της γης και του ορίζοντα . Στην απέραντη σιωπή του δάσους πήραμε το μονοπάτι, εμείς και το τραγούδι των πουλιών.    …….. Η ορειβασία είναι το βασικό άθλημα του βουνού, η ορειβασία προέρχεται από την ύπαρξη του ανθρώπινου γένους, όχι ως άθλημα, αλλά  ως μέσο μετακίνησης. Σήμερα η ορειβασία είναι...

ΒΕΡΜΙΟ, ΚΟΥΜΑΡΙΑ – 5 ΠΥΡΓΟΙ 1750 μ, Σάββατο 20 Μαϊου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Βουνοκορφές  ατέλειωτες,  φαράγγια  και  ρέματα,  δάση  σκιερά που κάνουν την ορειβασία  πιότερο σιωπηλή, ξεχασμένα  περάσματα, πανέμορφα χωριά. Το Βέρμιο, με ιστορία συνοδευμένη  από μύθους και δοξασίες,  κατορθώματα  ηρώων  και  θεών, περάσματα  βασιλιάδων  και  αγίων, μας περιμένει μας καρτερεί.!   Σήμερα  ορειβασία στο δικό μας βουνό το Βέρμιο, τόσο κοντά και τόσο μακριά!  Το όρος Βέρμιο, από τα...

Διαβάστε το άρθρο

ΠΙΕΡΙΑ – κορυφή Αρβανίτης, Υψόμετρο 2.022 μ., Κυριακή 14 Μαϊου 2023, Με τους Ορειβάτες Βέροιας

Εδώ στις απόκρημνες πλαγιές του  μυήθηκε ο ξακουστός Ορφέας την τέχνη του τραγουδιού και της ποίησης. Μπήκαμε στο δάσος, η αύρα του καθαρού ορεινού αέρα εισβάλλει στα πνευμόνια μας, τώρα αφήνεσαι στην καθαρότητα του πράσινου τοπίου.    Φύγαμε  από την Βέροια κάτω από δυνατή βροχή για τα Πιέρια όρη και την κορυφή  ΄΄ Αρβανίτης’’.  Διαδρομή - Βέροια –Σφηκιά –Ριζώματα –Ελατοχώρι .  Αργά  και...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Δίδυμες 2016μ. και Άγιο Πνεύμα, Κυριακή 7 Μαϊου 2023 , με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ορειβασία  σήμερα στο χιονοδρομικό με το παράξενο όνομα  3-5 πηγάδια. Στην πραγματικότητα δεν υπάρχει κανένα. Ονομάστηκε έτσι  γιατί στην βάση του χιονοδρομικού, χαμηλά δηλαδή στα 1430 μ. υπάρχουν 3 πηγές, ενώ ψηλότερα στα 1800 μ. υπάρχουν 5 πηγές κάτι που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν και αναρωτιούνται που βρίσκονται αυτά τα πηγάδια.   Φύγαμε από την Βέροια στις 7.00. Η πόλη αναφέρεται από τον Θουκιδίδη ( 460...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Φούρκα, Κυριακή 23 Απριλίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένα ταξίδι,  μια διαδρομή, μια ορειβασία, μια απόδραση  τόσο  κοντά  από την πόλη της  Βέροιας  και  τόσο  μακριά….! Το βουνό  ασκεί  πάνω μας  μια  μυστική  έλξη, ψιθυριστά  μας  γνέφει να  διαβούμε τη ράχη του  και  να  ανεβούμε  στην κορφή του. Από εδώ ψηλά απολαμβάνουμε τη μαγική θέα και το ζεστό χάδι του ανοιξιάτικου ήλιου…..   Φύγαμε από την Βέροια κάτω από μια υποψία συννεφιασμένου ουρανού , 7+20...

ΒΕΡΜΙΟ, κορυφή Στουρνάρι 1770 μ., Κυριακή 9 Απριλίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένας  ολόλευκος  πίνακας  ξεπροβάλλει  μπρος  τα μάτια  μας. Στην καρδιά αυτού του σκηνικού  η  σκηνοθέτης  φύση  φιλοτέχνησε  για αιώνες  τώρα  ένα  απίθανο  ζωγραφικό  πίνακα  με  εικόνες  και αισθήσεις. Μάρτυρες  αυτής  της  πανέμορφης  σκηνής  συνεχίζουμε  μαγεμένοι  να οδοιπορούμε  μέσα  στο ανοιξιάτικο  σκηνικό.    Ξεκινήσαμε χωρίς βιασύνη από την Ελιά, 5  φίλοι ορειβάτες από την πόλη της...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Καρατάσι 2.027μ., Κυριακή 2 Απριλίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Το γλυκό φως της Άνοιξης αγκαλιάζει τις πλαγιές του όρους Βέρμιου, χαϊδεύει τα φυλλώματα της οξιάς στα πυκνά δάση. Ο αέρας άρχισε να κρυώνει εδώ στα 1900 μέτρα και το γαλάζιο του ουρανού χάθηκε. Οι πρώτες κρύες ψιχάλες κάνουν την εμφάνιση τους. Ορειβατώντας ψηλότερα η βροχή έγινε χιόνι , τώρα χιονίζει ασταμάτητα ….!   Κάτω  από ένα συννεφιασμένο ουρανό και μια καμμιά υποψία βροχής φύγαμε από την Βέροια. ...

ΟΡΟΣ ΒΟΪΟ, Koρυφή Προφήτης Ηλίας (1808μ.), Κυριακή 26 Μαρτίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Στο όρος Βοϊο η ομορφιά δεν περιγράφεται, αναδεικνύεται. Είναι ένας τόπος ιστορικός, ξεχωριστός , πανέμορφος. Δάση με πλούσια βλάστηση,  βελανιδιές, οξιές, καστανιές , πεύκα και έλατα. Το νερό είναι παντού……….   Φύγαμε από την πόλη μας  ξημερώματα, προορισμός ο Πεντάλοφος και το όρος Βοϊο. Διαδρομή Βέροια -Σιάτιστα  –  Νεάπολη  - Τσοτύλι_-  Πεντάλοφος .Προσπεράσαμε την Νεάπολη, δίπλα από απέραντες...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Ξηρολίβαδο – κορυφή Αρσούμπασι 1878 μ., Κυριακή 19 Μαρτίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η φύση την  Άνοιξη στο Ξηρολίβαδο με τις οξιές τις δρυς και τα δενδρόπευκα μας εντυπωσιάζει. Τα δένδρα αρχίζουν να ‘’φορούν ‘’ το ανοιξιάτικο φόρεμα τους.   Αφήσαμε πίσω μας την πόλη της Βέροιας.  Η ίδρυση της χάνεται στα μυθικά χρόνια. Πήρε το όνομα της από τη νύμφη Βέροια κόρη του Ωκεανού και της Θέτιδος. Πρώτη ιστορική αναφορά γίνεται από τον Θουκιδίδη το 432 π. Χ. κατά την εκστρατεία των Αθηναίων...

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;