Lockdown και λιανεμπόριο: Οι κερδισμένοι, οι χαμένοι και το νέο μοντέλο καταναλωτή - Ποιο προϊόν «εξαφανίστηκε» από τα ράφια
Η επιστροφή του lockdown και των σκληρών περιοριστικών μέτρων στις πιο ποπλυπληθείς περιφέρειες της χώρας, έχει σηματοδοτήσει και την επιστροφή των ουρών έξω από τα σούπερ μάρκετ, τα οποία καλούνται πλέον να παραμείνουν ανοιχτά και πάλι τα σαββατοκύριακα. Μπορεί στην Ελλάδα οι καταναλωτές να μην προχωρούν σε αγορές πανικού, όπως συμβαίνει π.χ. στη Μεγάλη Βρετανία, ωστόσο αγοράζουν επιπλέον προϊόντα φοβούμενοι...
Διαβάστε το άρθρο