Από «ρουχάδικα» σε «καφέ»!
Μεσουράνησαν στα μέσα της δεκαετίας του 80, αλλά των 90s. Ρουχάδικα με τζιν (φίρμα τα Levis, που όποιος τα φορούσε, ήταν φίρμα, τόσο σε παντελόνια, όσο και τζάκετ!), παπουτσάδικα με τα Adidas να είναι στην πρώτη σειρά των προτιμήσεων της νεολαίας. Γεμάτη η Βέροια από «ρουχάδικα», με τους έχοντες κάποια χρηματάκια, να τα καταθέτουν στο «βωμό» της αγοράς της. Οι καιροί άλλαξαν, το εμπόριο «πάγωσε», όπως τόνισε η Νανά...
Διαβάστε το άρθρο