breaking news Νέο

Το Ν.Ε.Ο. είναι μπροστά και στην Παιδεία

Το Ν.Ε.Ο. είναι μπροστά και στην Παιδεία

Με αφορμή τις χθεσινές δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου για τις αλλαγές, τις οποίες προγραμματίζει να προβεί η Κυβέρνηση στο εκπαιδευτικό σύστημα, η επικεφαλής της Νέας Ελληνικής Ορμής (Ν.Ε.Ο.) και Βουλευτής Β΄ Αθηνών Κατερίνα Παπακώστα-Σιδηροπούλου προέβη στην ακόλουθη δήλωση :

«Οι δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας στην κρατική τηλεόραση για την αλλαγή του ωραρίου των σχολείων, με το πρωινό κουδούνι να χτυπά στις 9:00, αποτελούν ένα πρώτο βήμα της αναγκαίας και χρήσιμης αναμόρφωσης και εμπλουτισμού του σχολικού ωραρίου που αποτελεί βασικό πολιτικό άξονα του προγράμματος του Ν.Ε.Ο.

Το Ν.Ε.Ο. έχει προτείνει το σχολείο, και όχι η οικία, να είναι ο αποκλειστικός φυσικός χώρος μελέτης των μαθητών με αναμόρφωση του σχολικού ωραρίου και επέκταση του έως τις 17.00 (με ένταξη ωρών Αγωγής υγείας, Περιβαλλοντικής Αγωγής, Αναπαραγωγικής και Σεξουαλικής Αγωγής, μελέτης, εκπόνησης εργασιών και γεύματος). Σχολικά βιβλία και γραφική ύλη παραμένουν (σε ειδικούς φωριαμούς) στη σχολική μονάδα. Το μέτρο αυτό θα ενισχύσει τις γνωστικές και μεταγνωστικές δεξιότητες των μαθητών, θα ενισχύσει τις διαπροσωπικές σχέσεις μέσα στην οικογένεια, θα βοηθήσει τους εργαζόμενους γονείς στη διαχείριση του επαγγελματικού και προσωπικού χρόνου, θα επιτρέψει την απρόσκοπτη συμμετοχή των παιδιών σε άλλες εξωσχολικές, αθλητικές, μορφωτικές ή/και πολιτιστικές, δραστηριότητες δικής τους επιλογής, και θα απαλλάξει τους μαθητές από το βάρος της σχολικής τσάντας (όπως συμβουλεύει μετ’ επιτάσεως ο ιατρικός κόσμος και η εκπαιδευτική κοινότητα για τη διασφάλιση της πνευματικής και σωματικής υγείας των μαθητών). Παράλληλα, προτείνεται η εφαρμογή της Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης με στόχο την ομαλή ένταξη σε ένα «σχολείο για όλους» των ευπαθών κοινωνικών ομάδων (ΑμΕΑ, προσφύγων, Ρομά, κ.ά.) με ταυτόχρονη λειτουργία υποστηρικτικών δομών εξατομικευμένης διδασκαλίας και αξιολόγησης και διακριτούς ρόλους μεταξύ εκπαιδευτικού τάξης, εκπαιδευτικού υποστήριξης, σχολικού ψυχολόγου και κοινωνικού λειτουργού.

Ταυτόχρονα, για την επιτυχή εφαρμογή των παραπάνω προτάσεων θεωρούμε άμεσης προτεραιότητας τον εκσυγχρονισμό των κτιριακών δομών με ενεργειακή αυτονομία και τον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων με σύγχρονα και καινοτόμα μέσα διδασκαλίας, με στόχο τη δημιουργία ενός αυθεντικού μαθητοκεντρικού περιβάλλοντος μάθησης με σύγχρονη εσωτερική διαμόρφωση της σχολικής τάξης, φιλικής στον/στην μαθητή/τρια που θα δώσει έμφαση στην ομαδοσυνεργατική και τη διερευνητική μάθηση με κεντρικό στόχο την ανάπτυξη δεξιοτήτων και όχι την απομνημονευτική ικανότητα.

Κύριος συντελεστής σε αυτές τις αλλαγές είναι ο εκπαιδευτικός που θα πρέπει να απολαμβάνει οικονομικής στήριξης και επιμόρφωσης (γενικής παιδείας και αντικειμένου ειδικότητας) από το Κράτος.»


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής