breaking news Νέο

• Διήμερη εκδρομή στη Σόφια πραγματοποίησε ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κουμαριάς «Η ΝΤΟΛΙΑΝΗ»

Ο Πολιτιστικός Σύλλογος Κουμαριάς «Η ΝΤΟΛΙΑΝΗ» πραγματοποίησε το Σαββατοκύριακο 6 με 7 Οκτωβρίου 2ήμερη εκδρομή στη Σόφια Βουλγαρίας.

Η αναχώρηση έγινε 7.00 το πρωί με λεωφορείο από την Κουμαριά και δια μέσου της Εγνατίας οδού πήραμε το δρόμο προς Θεσσαλονίκη και έπειτα στον Προμαχώνα Σερρών, όπου και κάναμε ολιγόλεπτη στάση για καφέ στο τελωνείο. Στη συνέχεια μετά τις διατυπώσεις στα σύνορα περάσαμε στη Βουλγαρία μέσα από την κοιλάδα του Στρυμώνα στην επαρχία του Μπλαγκόεβγκραντ και φτάσαμε στην πόλη του Σαντάνσκι. Αφού κάναμε τη βόλτα μας, τις αγορές μας και απολαύσαμε τον καφέ μας στην πόλη, αναχωρήσαμε για τη Σόφια, πρωτεύουσα της Βουλγαρίας με πληθυσμό περίπου 1,5 εκατομμύριο κατοίκους, χτισμένη στις πλαγίες του όρους Βίτοσα,  μια από τις πιο παλιές πόλεις της Ευρώπης, που έχει συνδυάσει αρμονικά τις κουλτούρες των διαφορετικών λαών, που πέρασαν από  κει. Θράκες, Ρωμαίοι, Τούρκοι και Σλάβοι έχουν αφήσει τα ίχνη τους εμφανή μέχρι και σήμερα. Το απόγευμα επισκεφτήκαμε την αγορά της πόλης και κάναμε τη βόλτα μας στον πεζόδρομό της. Το βράδυ είχαμε την ευκαιρία να διασκεδάσουμε σε τοπική ταβέρνα με φολκλόρ μουσικό πρόγραμμα και ζωντανή μουσική.

Το επόμενο πρωί με τη βοήθεια του ξεναγού μας κυκλοφορήσαμε στο ιστορικό κέντρο της πόλης, για να θαυμάσουμε τα μνημεία της. Το ιστορικό κέντρο έχει οικοδομήματα μεγάλης αρχιτεκτονικής σημασίας με επιρροές από τη ρώσικη αρχιτεκτονική. Σημαντικά μνημεία της πόλης είναι ο καθεδρικός ναός-μνημείο του Αλεξάντερ Νιέφσκι  χτισμένος κατά την περίοδο 1882-1914, το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο, το οποίο φυλάσσει θρακικούς θησαυρούς, η ρώσικη εκκλησία του Αγίου Νικολάου, χτισμένη σε μοσχοβίτικο στυλ με 5 τρούλους από χρυσό, η εκκλησία της Αγίας Σοφίας, η εκκλησία της Αγίας Παρασκευής και το μνημείο «Τσαρ Οσφομποντίτελ» (Τσάρος Απελευθερωτής), προς τιμήν του Ρώσου ηγεμόνα Αλέξανδρου Β'. Σημαντικά οικοδομήματα του ιστορικού κέντρου είναι και τα κτήρια της κρατικής εξουσίας, το προεδρικό μέγαρο, η πρωθυπουργία της Βουλγαρίας, το κοινοβούλιο και το δικαστικό μέγαρο με τα επιβλητικά λιοντάρια που φυλάσσουν την είσοδό του. Μετά την ξενάγηση είχαμε ελεύθερο χρόνο να κάνουμε βόλτα  στον πεζόδρομο της πόλης, την οδό Βίτοσα (Vitosha Boulevard), ένας κεντρικός εμπορικός δρόμος στην καρδιά της πόλης με τα καλύτερα εστιατόρια, που διαθέτουν διεθνείς κουζίνες, μια εκπληκτική λίστα από καφετέριες, μπαρ, κλαμπ και νυχτερινή ζωή. Έπειτα γεμάτοι από συναισθήματα ευχαρίστησης και χαλάρωσης πήραμε το ίδιο δρόμο της επιστροφής.

Η 2ήμερη εκδρομή μας στη Σόφια ολοκληρώθηκε με απόλυτη επιτυχία και επιστρέψαμε στο χωριό μας γεμάτοι από χαρά και διασκέδαση. Το Δ.Σ. του Συλλόγου ευχαριστεί θερμά το τουριστικό γραφείο TSEAS TRAVEL, το Στέλιο Τσέα και όλους τους συμμετέχοντες και υποσχόμαστε στο μέλλον νέες τουριστικές αποδράσεις.

Με εκτίμηση

το Δ.Σ.

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;