Η ιστορική πόλη της Νάουσας, που κάνει... επανεκκίνηση και με σύνθημα «Sorry... no beaches» (συγγνώμη... όχι παραλίες) δημιουργεί τη νέα της ταυτότητα και εικόνα, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερους τουρίστες από Ελλάδα και εξωτερικό.
«Η Νάουσα είναι ένας υπέροχος τόπος να ζεις», σχολίασε ο κ. Κουτσογιάννης. Όπως επεσήμανε, για την αλλαγή της ταυτότητας της πόλης χρειάστηκε έρευνα σε μεγάλες πόλεις του εξωτερικού και η βοήθεια ειδικών.
Μάλιστα, ο Δήμαρχος Νάουσας ανέφερε ότι δόθηκε έμφαση στις τέχνες, στη φύση, στη χαλάρωση», στους τρεις άξονες της περιοχής που προσφέρονται σε όλους τους επισκέπτες...πακέτο. Η νέα Νάουσα, όπως την οραματίζονται οι ιθύνοντες του νέου πρότζεκτ «Sorry... no beaches», θα είναι μια «πράσινη» πόλη, που θα στηρίζεται στο νερό και στη ζωογόνο δύναμή του. Την ίδια ώρα, ο Δήμος Νάουσας λανσάρει τη δική του... συλλογή με μπλουζάκια, κούπες, παγούρια και βιβλία.