breaking news Νέο

Διονύσης Διαμαντόπουλος : «Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ή… αφού δεν πάει το παιδί στο σχολείο, ας πάει το σχολείο στο παιδί»

Διονύσης Διαμαντόπουλος : «Εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση ή… αφού δεν πάει το παιδί στο σχολείο, ας πάει το σχολείο στο παιδί»

«Ολοκληρώνοντας τις ενέργειες για την εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση, οφείλουμε μια αναγνώριση και ένα μεγάλο ευχαριστώ στους διευθυντές των σχολείων και τους εκπαιδευτικούς της Α/θμιας Εκπαίδευσης για την πολύ μεγάλη προσπάθεια σε ένα εγχείρημα πρωτόγνωρο και δύσκολο.

Με τη βοήθειά τους καταφέραμε στην Ημαθία να συγκροτήσουμε έως σήμερα 1.482 ψηφιακά τμήματα, με 972 εκπαιδευτικούς και 6.480 μαθητές, ξεκινώντας έτσι το έργο της αποκατάστασης της επαφής του παιδιού με την εκπαιδευτική διαδικασία. Ένα έργο που δε στοχεύει στο να «βγει» η ύλη ούτε για να αντικατασταθεί η σχολική τάξη με την οθόνη, αλλά κυρίως για να νιώσει το παιδί ότι σ’ αυτή τη δύσκολη συγκυρία, δεν είναι μόνο του. Ότι το σχολείο, ακόμα και κλειστό, είναι δίπλα του για να το βοηθήσει να αισθανθεί ενεργό μέλος της μεγάλης εκπαιδευτικής κοινότητας.

Στη δύσκολη αυτή προσπάθεια ας είμαστε θετικοί και αισιόδοξοι. Εξάλλου το έργο του δασκάλου δεν ήταν ποτέ εύκολο. Ούτε είχαμε ποτέ στη διάθεσή μας όλα όσα είχε ανάγκη η σύγχρονη διδασκαλία. Τώρα όμως, περισσότερο από ποτέ, έχουμε χρέος να καταθέσουμε τον καλύτερο εαυτό μας, για να υποστηρίξουμε με όσα μέσα διαθέτουμε το παιδί.

Από τη χθεσινή τηλεδιάσκεψη που είχαμε όλοι οι Διευθυντές Α/θμιας Εκπαίδευσης με την Υπουργό Παιδείας και την ανάδειξη των σχετικών προβλημάτων, μεταφέρω τα εξής: Συνεχείς θα είναι οι προσπάθειες του Υπουργείου για τη αναβάθμιση του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου, ενώ οι σχολικές μονάδες διατηρούν σε μεγάλο βαθμό την ευελιξία και την αυτονομία τους ως προς την επιλογή των ψηφιακών μέσων υποστήριξης της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης.

Μεταφέρω ακόμα και τη θετική στάση των Σχολικών Επιτροπών της περιοχής μας στην ενίσχυση με κάθε δυνατό τρόπο εκείνων των οικογενειών που δε διαθέτουν υπολογιστή ή σύνδεση με το διαδίκτυο. Ήδη οι διερευνητικές ενέργειες έχουν ξεκινήσει και θα συνεχιστούν και προς άλλες κατευθύνσεις, με στόχο να υπερβούμε τις δυσκολίες που γεννούν οι υφιστάμενες κοινωνικές ανισότητες.

Μέσα από την κοινή μας προσπάθεια, είμαι σίγουρος πως για όσο δεν θα ηχούν στα σχολεία οι χαρούμενες φωνές των μαθητών μας, θα τα καταφέρουμε, έτσι ώστε… «αφού δεν πάει το παιδί στο σχολείο, να πάμε το σχολείο στο παιδί».

Ας είναι αυτό, όχι μόνο το σύνθημά μας, αλλά και το προσωπικό μας στοίχημα».


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής