breaking news Νέο

Τα προβλήματα της ελληνικής Παιδείας και η επόμενη μέρα

  • Τα προβλήματα της ελληνικής Παιδείας και η επόμενη μέρα
  • Τα προβλήματα της ελληνικής Παιδείας και η επόμενη μέρα
  • Τα προβλήματα της ελληνικής Παιδείας και η επόμενη μέρα
  • Τα προβλήματα της ελληνικής Παιδείας και η επόμενη μέρα
  • Τα προβλήματα της ελληνικής Παιδείας και η επόμενη μέρα

Το πρώτο μας διαδικτυακό εγχείρημα της ζωντανής σύνδεσης, μέσω  Skype, με μαθητές και καθηγητές της Γ΄ Λυκείου, υπήρξε επιτυχές, παρά το αργό internet που υπάρχει στην περιοχή τoυ studio της διαδικτυακής τηλεόρασης της ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ (στην εποχή του 5G είναι τραγικό να υπάρχουν ακόμη 24ρες συνδέσεις, που δίνουν μάλιστα ελάχιστα Mbps στη Βέροια από τους παρόχους!). Το μεσημέρι της Πέμπτης 28ης Μαϊου, σε παράλληλη μετάδοση από το Ράδιο Αιχμή-102,8, οι ΑΝΑ...κρίσεις φιλοξένησαν 2 καθηγητές και 4 μαθητές της Γ΄ Λυκείου, από τη Βέροια. Η καταγραφή δύσκολη και σαφώς δεν μπορούμε να περιγράψουμε το συναίσθημα παιδιών και καθηγητών, που μπορείτε να παρακολουθήσετε μέσα από το www.imerisia-ver. gr. Λίγα ψήγματα μπορούμε να καταθέσουμε, με την ευχή να γίνουν πράξη τα όνειρα των φιλοξενούμενων μας, αλλά και όλων των παιδιών της Γ΄ Λυκείου, που αναμένουν με αγωνία την επόμενη μέρα προς την εισαγωγή τους στα Πανεπιστήμια.

 

Αθηνά Παπαθανασίου (φιλόλογος): Δεν είναι κανονικότητα αυτό που κυριαρχεί στο σχολείο μας, μετά την επιστροφή των παιδιών. Είναι σημαντική η μείωση του, αφού πολλοί γονείς επιλέγουν να μη τα στείλουν. Επιστρέψαμε όλοι με προφυλάξεις..

Το σχολείο είναι ένας μαθησιακός χώρος, όπου τα παιδιά αλληλεπιδρούν. Δεν μπορεί να είναι φροντιστήριο, με τον ανταγωνισμό των πανελλαδικών εξετάσεων. Οι καθηγητές έδωσαν τον καλύτερο εαυτό τους, χρησιμοποιώντας την τηλεδιάσκεψη, την περίοδο που ήταν κλειστές οι τάξεις. Τα παιδιά της Α και της Β΄ Λυκείου μας λένε ότι είναι ευτυχή που άνοιξαν οι αίθουσες, μετά την πανδημία, ενώ της Γ΄ Λυκείου ότι ήταν καλύτερα την περίοδο των τηλεδιασκέψεων. Λέμε όχι στις κάμερες στις τάξεις, αφού και δεν υπάρχει υλικοτεχνική υποδομή, ενώ δεν είναι σωστό να ακούγονται σχόλια μαθητών στον «αέρα».

 

 

Γιώργος Σπυριδωνίδης (μαθητής Γ΄ Λυκείου): Προτιμώ να είμαι αισιόδοξος,. Οι πανελλαδικές είναι ένα κομμάτι της ζωής μας. Θέλω να σπουδάσω νομική. Δεν θα ήθελα να γίνω δικηγόρος. Θέλω να γίνω πολιτικός, για να βοηθήσω τους συνανθρώπους μου. Το ύψιστο αγαθό στον πλανήτη είναι η ανθρώπινη ζωή. Είναι ό,τι πιο απεχθές το να βάζουμε την οικονομία πάνω από τη ζωή των συνανθρώπων μας. Τα μέσα ενημέρωσης σε όλο τον πλανήτη συμπορεύονται με την κοινωνική ΕΛΙΤ. Το διαδίκτυο είναι ένας χώρος που μπορείς να ακούσεις όλες τις απόψεις. Τα κοινωνικά δίκτυα δεν μπορούν να αντικαταστήσουν τις ανθρώπινες σχέσεις, όπως και η τηλεδιάσκεψη το μάθημα στην τάξη.

 

Τάσος Σαρίογλου (μαθητής Γ΄ Τάξης Μουσικού Λυκείου Βέροιας:). Θέλω να σπουδάσω μουσικολογία. Ο χώρος του σχολείου μας είναι πανέμορφος. Αξίζει να τον επισκεφθείτε. Παίζω πιάνο και σαξόφωνο. Όνειρό μου μετά τις σπουδές να βρεθώ σε μια πόλη, όπως η Νέα Υόρκη, για να ακούσω και να μάθω από τους καλύτερους.

 

Μαρία Τσουλτσίδου (μαθήτρια Γ΄ Λυκείου): Θέλω να σπουδάσω κοινωνικές επιστήμες. Το χαμόγελο των συμμαθητών μου δεν μπορεί να το δεις μέσα από μια κάμερα.

 

Ντίνος Στανκίδης (μαθητής Γ΄ Λυκείου): Η χώρα μας δεν έχει πολλά να δώσει στους νέους ανθρώπους. Η Ελλάδα αρνείται να εξελιχθεί, παραμένοντας σε παλιότερες εποχές. Είμαι αθλητής του χάντμπολ Βέροιας με το «Φίλιππο». Η πανδημία στοίχισε  στις προπονήσεις μας. Θέλω να γίνω ηλεκτρολόγος-μηχανικός.

 

Παύλος Χαλκίδης (καθηγητής ηλεκτρολόγος στα ΕΠΑΛ Βέροιας): Ο εκπαιδευτικός είναι ο δεύτερος γονέας των μαθητών. Περνούμε περισσότερες ώρες με τα παιδιά, απ΄ ό,τι αυτά με τους γονείς τους. Το ΕΠΑΛ της Βέροιας είναι το μεγαλύτερο σχολείο της Ελλάδας. Φοιτούν  πάνω από 700 μαθητές, με τους 230 από αυτούς να δίνουν πανελλαδικές εξετάσεις. Καλύπτουμε όλες τις ειδικότητες. Παρατηρούμε αύξηση των μαθητών που προσανατολίζουν την επαγγελματική τους ενασχόληση σε επαγγελματικές ειδικότητες,


ΣΠΥΡΙΔΩΝΙΔΗΣ
ΤΣΟΥΛΤΣΙΔΟΥ
ΣΤΑΝΚΙΔΗΣ
ΧΑΛΚΙΔΗΣ

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής