breaking news Νέο

ΣΥΡΙΖΑ - ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ : Επανεκκίνηση με φόντο την οικονομία και μπροστάρη τον πρόεδρο του κόμματος Αλέξη Τσίπρα

ΣΥΡΙΖΑ - ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΜΜΑΧΙΑ : Επανεκκίνηση με φόντο την οικονομία και μπροστάρη τον πρόεδρο του κόμματος Αλέξη Τσίπρα

Από την περασμένη Τετάρτη έχει ξεκινήσει να μοιράζεται σε πανελλαδική εξόρμηση από τις κομματικές οργανώσεις το φυλλάδιο που έχει ετοιμαστεί και που προέκυψε ως τετρασέλιδη σύνοψη του «ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ 2» (ανάλογη κίνηση είχαμε και στη Βέροια με στελέχη της ΝΕ Ημαθίας - Τάσο Κωστόπουλο, Δημήτρη Χαμπίδη, Πέτρο Τσαπαρόπουλο, Γιάννη Γαλλίκα, Χρήστο Αντωνίου και τη βουλευτή του νομού Φρόσω Καρασαρλίδου, συνδράμοντας σ' αυτό και ο Αντώνης Μαρκούλης, επικεφαλής της δημοτικής παράταξης Βέροιας, η οποία στην εκλογική διαδικασία των δημοτικών εκλογών του Μαΐου 2019 στηρίχθηκε από το ΣΥΡΙΖΑ).

Το μοίρασμα γίνεται (με τα απαραίτητα μέτρα προφύλαξης και σε μικρές ομάδες) σε μαγαζιά, χώρους εστίασης, πλατείες κλπ. Βέβαια, το πιο σημαντικό στοιχείο αυτής της κίνησης της αξιωματικής αντιπολίτευσης δεν έχει να κάνει με το φυλλάδιο καθ' αυτό, αλλά η απόφαση να ξεκινήσει και πάλι μετά από καιρό η πρόσωπο με πρόσωπο επαφή των κομματικών οργανώσεων με τους πολίτες.

Πέρα από την επαναφορά της διανομής φυλλαδίων, η Κουμουνδούρου δεν θα σταματήσει την προώθηση των θέσεών της με σύγχρονα μέσα σ' αυτό το διάστημα που διανύουμε, με την εν λόγω καμπάνια να επεκτείνεται στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στο You Tube.

Σ' ό,τι αφορά, πάντως, την προώθηση του «ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ 2», μπροστά βγαίνει ο πρόεδρος του κόμματος, Αλέξης Τσίπρας, ενώ ειδικός χειρισμός γίνεται με τα τοπικής εμβέλειας ΜΜΕ, τα οποία στο ΣΥΡΙΖΑ αξιολογούν σε πολλές περιπτώσεις ως πιο φιλικά διακείμενα απ' ό,τι τα πανελλαδικά, οπότε έχει δοθεί εντολή να εμφανίζονται σε αυτά όχι μόνο οι τοπικοί βουλευτές, αλλά και τα κεντρικά στελέχη.

 

Καμπάνα του ΣΥΡΙΖΑ σε πέντε άξονες για την ανάδειξη του

σχεδίου «ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ 2» όλο τον Ιούνιο

Ως προς τα παραπάνω, αυτό που διαφαίνεται και προκύπτει είναι ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έχει προετοιμάσει μια πολύπλευρη καμπάνια ανάδειξης των θέσεών του από το σχέδιο «ΜΕΝΟΥΜΕ ΟΡΘΙΟΙ 2», που πρόκειται να διαρκέσει όλο τον τρέχοντα μήνα και θα περιλαμβάνει ακόμα και ορισμένες «παραδοσιακές» μορφές επικοινωνίας, από τις οποίες είχε απομακρυνθεί τα τελευταία χρόνια. Και όλα αυτά διότι στο ΣΥΡΙΖΑ θεωρούν ότι οι απόψεις τους για τα οικονομικά ζητήματα, ενώ είναι προσεκτικά συγκροτημένες, βρίσκουν μπροστά τους ένα τείχος από ΜΜΕ, παρ' ότι οι πολίτες στρέφουν όλο και περισσότερο το ενδιαφέρον τους σε αυτόν τον τομέα, καλούμενοι να αντιμετωπίσουν προβλήματα, τα οποία περνούν σε μια φάση κλιμάκωσης.

Επιπλέον, πέρα από τις όποιες συναντήσεις του Αλέξη Τσίπρα και των αρμοδίων τομεαρχών του κόμματος με επίσημους εκπροσώπους παραγωγικών φορέων, τόσο των επιχειρήσεων, όσο και των εργαζομένων, με στόχο να προκύψουν περαιτέρω εξειδικεύσεις του προγράμματος, αλλά και κοινά συμπεράσματα - δηλώσεις, συναντήσεις στο ΣΥΡΙΖΑ επιδιώκουν να γίνουν και με τους τοπικούς φορείς κάθε περιοχής (επιστημονικοί σύλλογοι, επιμελητήρια, σωματεία εργαζομένων), σε μια προσπάθεια οι θέσεις του κόμματος να «περάσουν» όσο γίνεται περισσότερο στην κοινωνία.

Τέλος, στο ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία έχουν σκοπό να συνεχίσουν να απευθύνονται στον κόσμο του πολιτισμού, ο οποίος, όπως εκτιμούν, βρίσκεται σε μεγάλη αναταραχή.

Μάλιστα, σ' αυτή την προσπάθεια του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης γίνεται λόγος για αναζήτηση τρόπων οργάνωσης καλλιτεχνικών δρώμενων και εκδηλώσεων, που σε κάθε περίπτωση, βέβαια, θα είναι συμβατοί με τους περιορισμούς λόγω πανδημίας.

 

Παύλος Χρ. Τουτουντζίδης


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής