breaking news Νέο

Ξεκινούν τη Δευτέρα οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις

Ξεκινούν τη Δευτέρα οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις

Δεν θα ανοίξουν τελικά τα εμπορικά καταστήματα την Κυριακή 1 Νοεμβρίου, πρώτη ημέρα των ενδιάμεσων φθινοπωρινών εκπτώσεων.

Την απόφαση αυτή ανακοίνωσε κατά τη διάρκεια της χθεσινής ημέρας η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, λόγω των ραγδαίων εξελίξεων στο «μέτωπο» του κορονοϊού. Επομένως, οι φθινοπωρινές ενδιάμεσες εκπτώσεις θα ξεκινήσουν τη Δευτέρα 2 Νοεμβρίου, καθώς, όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, όλα τα καταστήματα της χώρας θα παραμείνουν κλειστά την 1η Νοεμβρίου, παρά τα όσα ορίζονται στις διατάξεις των άρθρων 15 και 16 του ν. 4177/2013 (173' Α).

Βέβαια, λίγη σημασία έχει το αν οι ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις πρόκειται να ξεκινήσουν με μια ημέρα καθυστέρηση, τη στιγμή που τα νοικοκυριά τα φέρνουν πολύ δύσκολα και μέσα σε όλα, έχουν να σκεφθούν αυτές τις μέρες και τον ΕΝΦΙΑ και την Εφορία, που θα πρέπει να πληρωθούν έως το τέλος Οκτωβρίου.

«Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα. Ο κόσμος μέσα σ' αυτή την πανδημία θέτει προτεραιότητες και άμεσες ανάγκες που του παρουσιάζονται. Και από τη στιγμή που οι οικονομικές δυνατότητες του κόσμου δεν του αφήνουν περιθώρια για «έξυπνες» αγορές και ψώνια, αναλογιστείτε τώρα τι μπορούμε κι όλοι εμείς με τα καταστήματά μας να περιμένουμε σε μια τέτοια περίπτωση, γιατί το να ευελπιστούμε και να ελπίζουμε ότι τελικά κάτι θα γίνει και η αγορά μέσα σ' αυτή την εκπτωτική περίοδο θα εκπέμψει κάτι καλό, θα μείνει σ' ένα καθαρά θεωρητικά επίπεδο πιστεύω, καθότι, μη γελιόμαστε, η ζώσα πραγματικότητα αποτυπώνει με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο την κίνηση στην αγορά», επισημαίνει στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» η κ. Αθηνά Πλιάτσικα - Τσιπουρίδου. Κι αν οι Έλληνες αναμένεται να υποδεχθούν με... άδειες τσέπες τις ενδιάμεσες φθινοπωρινές εκπτώσεις που ξεκινούν στις 2 Νοεμβρίου, καλό πάντως θα είναι να γνωρίζουν ότι : Κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων, πέραν της αναγραφής της παλιάς και της νέας τιμής των προϊόντων και των υπηρεσιών που τίθενται προς πώληση με έκπτωση, επιτρέποντας η αναγραφή και η εμπορική επικοινωνία του ποσοστού της έκπτωσης που έγινε στο εκάστοτε προϊόν.

Τέλος, αξίζει να σημειωθεί πως τα στοιχεία που έγιναν γνωστά σε ό,τι αφορά τις επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια των θερινών εκπτώσεων ήταν άκρως απογοητευτικά, ενώ, σύμφωνα με έρευνα της ΕΣΕΕ, οκτώ στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις (ποσοστό 81%) πραγματοποίησαν χαμηλότερες πωλήσεις κατά τη διάρκεια της θερινής εκπτωτικής περιόδου σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο της περυσινής χρονιάς.

 

Παύλος Χρ. Τουτουντζίδης


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής