Αξιότιμοι κύριοι
Θα ήθελα να εκφράσω δημόσια την αγανάκτηση μου ως πελάτης της τράπεζας σας για την απαράδεκτη συμπεριφορά σας απέναντι εμού και της συζύγου μου την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου 2020 .
Φθάσαμε στην τράπεζα περίπου 12.30 το μεσημέρι και περιμέναμε υπομονετικά στη σειρά που υπήρχε έξω από την τράπεζα, στο πεζοδρόμιο, για να εξυπηρετηθούμε σε γραφείο. Οι πελάτες που περίμεναν ήταν πολλοί. Η ώρα πήγε 2 παρά τρία λεπτά και η υπεύθυνη εισόδου των πελατών στο κατάστημα βγήκε και μας ενημέρωσε ότι δεν είναι δυνατόν να εξυπηρετηθούμε διότι έκλεισε για το κοινό η τράπεζα.
Σημειώνω ότι είχαμε απομείνει μόνο η σύζυγος μου και εγώ για να εξυπηρετηθούμε σε γραφείο και ένας ακόμη κύριος , (τα στοιχεία του οποίου είναι στη διάθεση σας) για το μηχάνημα. Παρ όλες τις διαμαρτυρίες μας δεν μας επετράπη να εισέρθουμε στο κατάστημα και να εξυπηρετηθούμε.
Επιπλέον θα ήθελα να επισημάνω ότι Οι συνθήκες αναμονής στο πεζοδρόμιο έξω από το κατάστημα της Εθνικής τράπεζας ήταν απαράδεκτες διότι συνωστιζόμασταν περισσότερα από 20 άτομα- πελάτες οι οποίοι και εμποδίζαμε την διέλευση των πεζών.
Εξαιτίας αυτής της συμπεριφοράς αισθάνθηκα, ταπεινωμένος και απαξιωμένος. όντας πελάτης της τράπεζας πάρα πολλών ετών,
Θα ήμουν ευτυχής εάν μελλοντικά εξαληφθεί τέτοιου είδος συμπεριφορά από μια τράπεζα σαν την Εθνική την οποία εμπιστεύομαι τουλάχιστον μέχρι τώρα.
Με τιμή
Γεώργιος Καραγιώργος