breaking news Νέο

«Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια

  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια
  • «Μουδιασμένο» το ξεκίνημα του click away στη Βέροια

Την Κυριακή 13 Δεκεμβρίου άρχισε το πρώτο βήμα για τη σταδιακή χαλάρωση του Lockdown στα εμπορικά καταστήματα, με τη λειτουργία του click away, προαιρετικά για όσους καταστηματάρχες ήθελαν να ανοίξουν. Η πρεμιέρα στην αγορά της Βέροιας έγινε σε πολύ … χαλαρούς ρυθμούς, καθώς τα περισσότερα μαγαζιά παρέμειναν κλειστά, ενώ ελάχιστα εξυπηρετούσαν, όσους είχαν κάνει παραγγελία, την οποία έπρεπε να παραλαμβάνουν με την απόδειξη ηλεκτρονικής πληρωμής ή πληρωμή με pos έξω από το κατάστημα.

Και μπορεί η επίσημη πρεμιέρα των αγορών να έγινε την Κυριακή, η ίδια εικόνα επικρατούσε όμως και τη Δευτέρα, που θα γινόταν υποτίθεται το πραγματικό κρας τεστ.  Ήταν ανοιχτά περισσότερα καταστήματα, η αγορά όμως στην πόλη παρέμεινε «παγωμένη», όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες.

Κάποια μαγαζιά είχαν ανακοινώσεις στις πόρτες, στις οποίες είτε παρέπεμπαν τον κόσμο στην ιστοσελίδα τους, για να πραγματοποιήσουν παραγγελίες και στη συνέχεια click away, είτε στη σελίδα τους στο facebook, είτε σε τηλεφωνικές παραγγελίες και κάποια ότι απλά παραμένουν κλειστά μέχρι την άρση του Lockdown.

Άλλωστε από την αρχή της απόφασης για το ριζικά διαφορετικό τρόπο λειτουργίας τους, χωρίς δηλαδή τη φυσική περιήγηση των καταναλωτών στα καταστήματα, τουλάχιστον μέχρι τις 7 Ιανουαρίου, υπήρξαν διαμαρτυρίες από τον εμπορικό κόσμο της πόλης.

Όπως μας είπαν οι καταστηματάρχες, τα ψώνια μέσω τηλεφώνου και παραλαβή τους με ραντεβού από το κατάστημα δεν μπορεί να λειτουργήσει στις μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις της επαρχίας, αφενός γιατί οι πιο πολλές από αυτές δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop) και αφετέρου επειδή οι μεγαλύτεροι σε ηλικία καταναλωτές δεν μπορούν να κάνουν κατ' αυτό τον τρόπο τις αγορές τους. «Είμαστε ανοιχτά, κλειστά ουσιαστικά», δηλώνουν αγανακτισμένοι οι έμποροι της Βέροιας. «Το click away δεν είναι καθόλου λειτουργικό, γεγονός που περιορίζει τις επιλογές και των νεότερων ακόμα καταναλωτών, που χρησιμοποιούν την τεχνολογία και είναι αρκετά χρονοβόρα, για να δίνεις πληροφορίες για το προϊόν που τους ενδιαφέρει μέσω τηλεφώνου».

Παράλληλα, τονίζουν ότι το λιανεμπόριο χάνει το Δεκέμβριο, ανάλογα και με το τι εμπορεύεται το κάθε κατάστημα, το 80% σχεδόν του ετήσιου τζίρου του, και ειδικά οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο της ένδυσης, που βρίσκονται με εποχικό στοκ, ακόμα στις προθήκες τους.

«Το μέτρο αυτό εξυπηρετεί τις μεγάλες αλυσίδες και όχι τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Η κυβέρνηση για μια ακόμη φορά αποδεικνύει ότι δεν λειτουργεί για την πλειονότητα, εμείς δεν έχουμε καμία πιθανότητα να πουλήσουμε», επισημαίνει στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» το μέλος του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας και δημοτικός σύμβουλος, Δημήτρης Τσακακτσίδης.

 

Τα τρία βήματα του click away:

1. Γίνεται ηλεκτρονική ή τηλεφωνική παραγγελία του προϊόντος.

2. Ο καταναλωτής προπληρώνει το προϊόν.

3. Τέλος, για την παραλαβή ο πελάτης πρέπει να έχει έγγραφο αποδεικτικό της αγοράς από την επιχείρηση μέσω e-mail και να αναφέρει την επωνυμία, τη διεύθυνση και το ΑΦΜ της επιχείρησης, καθώς και την ακριβή ώρα παραλαβής. Ταυτόχρονα απαιτείται και αποστολή sms με τον κωδικό 2.

 

Πρεμιέρα και για τα κομμωτήρια

Σε λειτουργία είναι και πάλι από χθες τα κομμωτήρια, τα οποία θα λειτουργήσουν κανονικά ως τις 7 Ιανουαρίου, μετά από έξι εβδομάδες κλεισίματος. Τα κομμωτήρια ήταν τα τελευταία που είχαν κλείσει στο lockdown, καθώς είχαν πάρει δύο ημέρες παράταση κατ’ εξαίρεση και τώρα ανοίγουν ξανά και μάλιστα με διευρυμένο ωράριο.

Το στίγμα μας έδωσε η κομμώτρια Μαρία Τσιμάκου, δηλώνοντας στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» πως τα τηλέφωνα έχουν πάρει φωτιά και τους περιμένουν ημέρες εντατικής δουλειάς, προκειμένου να ανταπεξέλθουν. «Οι πελάτες», όπως μας είπε, «είναι πολύ επιφυλακτικοί και οι περισσότεροι ζητάνε να είναι μόνοι τους στο κομμωτήριο», προφανώς γιατί το επιδημιολογικό φορτίο στην περιοχή μας είναι πολύ επιβαρυμένο και είναι φοβισμένοι.

Εκτός από τη διεύρυνση βέβαια του ωραρίου, σε ισχύ είναι τα μέτρα που προϋπήρχαν, δηλαδή επίσκεψη σε κομμωτήριο αποκλειστικά με ραντεβού, υποχρεωτική μάσκα και απόσταση μεταξύ των θέσεων εργασίας. Οι ιδιοκτήτες των κομμωτηρίων μπορούν να κρατήσουν ανοιχτά τα καταστήματά τους τις Κυριακές 20 και 27 Δεκεμβρίου.

 

 

 


αγορά Βέροιας 2
αγορά Βέροιας 3
αγορά Βέροιας 4
αγορά Βέροιας 5
αγορά Βέροιας 6
αγορά Βέροιας 7
αγορά Βέροιας 8
αγορά Βέροιας 9
αγορά Βέροιας 10
αγορά Βέροιας 11
αγορά Βέροιας 12
αγορά Βέροιας 13
αγορά Βέροιας 14
αγορά Βέροιας 15
αγορά Βέροιας 16
αγορά Βέροιας 17

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής