breaking news Νέο

Σε «άσπρη μέρα» για τα ταμεία των καταστημάτων της Βέροιας εξελίχθηκε η Black Friday

Σε «άσπρη μέρα» για τα ταμεία των καταστημάτων της Βέροιας εξελίχθηκε η Black Friday

Σε «άσπρη μέρα» για τα ταμεία των καταστημάτων της Βέροιας, τα οποία και έκαναν γενναίες προσφορές, εξελίχθηκε η Black Friday (Mαύρη Παρασκευή).

«Ως Εμπορικός Σύλλογος της Βέροιας, σύμφωνα με την απόφαση που είχαμε πάρει, στηρίξαμε τη Black Friday», ανέφερε στην «ΗΜΕΡΗΣΙΑ» η Αθηνά Πλιάτσικα – Τσιπουρίδου, πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας. «Βέβαια» -  πρόσθεσε - «καταλυτικό ρόλο σ' όλη αυτή την επιτυχή προσπάθεια αναζωογόνησης της αγοράς έπαιξαν δύο πράγματα: Πρώτον, το ότι οι εκπτώσεις που κάναμε στα είδη μας ήταν πραγματικές και όχι εικονικές. Ήταν μια μέρα, η Black  Friday, που λειτούργησε για τα μαγαζιά της πόλης ως εικόνα προ κρίσης στη χώρα μας. Δεύτερον, το ότι ο ηλεκτρονικός και έντυπος τύπος «βομβάρδιζε» κυριολεκτικά καθημερινά το κοινό για την πραγματοποίηση αυτού του εγχειρήματος στην αγορά, πράγμα που πιστεύω επέδρασε θετικά στην ψυχολογία του καταναλωτικού κοινού, το οποίο είχε να κάνει θα έλεγα με ένα... Shopping Therapy. Μιας και από τη μία άκουγε για την Black Friday και από την άλλη ο τύπος αναλωνόταν σε γεγονότα οικονομικής και πολιτικής φύσης με αρνητικό χαρακτήρα. Έτσι μπροστά σ' αυτή την πεσιμιστική κατάσταση και την αρνητική διάθεση που διαμορφωνόταν, το καταναλωτικό κοινό προτίμησε να δώσει διέξοδο σ' αυτό το μίζερο και γκρίζο της καθημερινότητας, βγαίνοντας με την όποια οικονομική δυνατότητα είχε, να ψωνίσει στη Black Friday, μέσα από γενναίες προσφορές που υπήρξαν. Όχι μόνο βέβαια, από τα δικά μας μαγαζιά, φυσικά και των μεγάλων και ισχυρών της αγοράς στα μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας μας».

 

«Μαύρη Παρασκευή»... χωρίς να γίνει «Λευκή Νύχτα»

Μάλιστα, όπως επεσήμανε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας, «ο κόσμος την περασμένη Παρασκευή ξεχύθηκε το απόγευμα στους δρόμους της πόλης, για να εκμεταλλευτεί το γεγονός αυτό, προβαίνοντας σε αγορές ειδών που επιζητούσε, χωρίς από πλευράς μας να χρειασθεί να κάνουμε κάποια events και να παίζουμε μουσική, όπως είχε συμβεί στη διοργάνωση της «Λευκής Νύχτας». Και αυτό ασφαλώς είναι κάτι το αξιοσημείωτο και αξιομνημόνευτο».

 

Δράσεις...

Ακόμα, η κ. Πλιάτσικα προανήγγειλε την πραγματοποίηση δράσεων από πλευράς Εμπορικού Συλλόγου Βέροιας, μέσα στις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων. «Οι δράσεις αυτές θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με το Δήμο Βέροιας, που στο σημείο αυτό να πω ότι ο Δήμαρχος είναι πάντα θετικός σε τέτοιου είδους δράσεις, οι οποίες και θα έχουν στο επίκεντρο τα μικρά παιδάκια». Σημείωσε δε πως «με τις δράσεις μας αυτές θέλουμε να τονώσουμε ακόμα περισσότερο την κίνηση σε κάποιες περιοχές στην αγορά της πόλης».

 

... Και μήνυμα στο καταναλωτικό κοινό

Επιπλέον, η ίδια ενημέρωσε πως το ωράριο λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων της πόλης για τις γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς θα γίνει γνωστό την ερχόμενη εβδομάδα, ενώ τέλος έστειλε – μέσω της «ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ» - μήνυμα στους καταναλωτές, ενόψει Χριστουγέννων, «να προτιμήσουν τα μαγαζιά της πόλης, στην προσπάθεια τους αυτά να κρατηθούν... όρθια, συμβάλλοντας με τον τρόπο αυτό στην τόνωση της τοπικής αγοράς».

 

«Του χρόνου θα μιλάμε για Greek Black Week»

Επιπρόσθετα, αναφερόμενος στη Black Friday ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΣΕ) Βασίλης Κορκίδης, σημείωσε ότι «φάνηκε οι καταναλωτές πως ευχαριστήθηκαν τις στοχευμένες αγορές τους, κυρίως στα ηλεκτρικά και τα ηλεκτρονικά είδη, στην κινητή τηλεφωνία, στα είδη δώρων και τα καλλυντικά».

Επεσήμανε δε ότι φέτος παρατηρήθηκαν μεγαλύτερη συμμετοχή επιχειρήσεων καθώς και εντονότερο ενδιαφέρον των καταναλωτών στη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια. «Τη δεύτερη χρονιά εφαρμογής στην Ελλάδα, η Black Friday της μιας ημέρας επεκτάθηκε σε τριήμερο, αλλά ακόμα και σε εβδομάδα. Το ξεχείλωμα αυτό μας προειδοποιεί ότι του χρόνου θα μιλάμε για Greek Black Week», επισήμανε ο κ. Κορκίδης. Συμπλήρωσε ότι ακολουθεί η «Εβδομάδα Ηλεκτρονικού Εμπορίου 2017» από την Παρασκευή 1η Δεκεμβρίου έως την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου, κατά τη διάρκεια της οποίας πάνω από 250 ελληνικά ηλεκτρονικά καταστήματα παρέχουν ελκυστικές προσφορές στο καταναλωτικό κοινό.

Ρεπορτάζ: Παύλος Χρ. Τουτουντζίδης


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής