breaking news Νέο

Αναζητώντας ένα ισχυρό και αναγνωρίσιμο brandname στα αγροτικά μας προϊόντα

Αναζητώντας ένα ισχυρό και αναγνωρίσιμο brandname στα αγροτικά μας προϊόντα

«Ο αγροδιατροφικός τομέας είναι ένας από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Οι εξαγωγές ποιοτικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, εκτός από τη θετική συμβολή στο εμπορικό ισοζύγιο, βοηθούν τη χώρα μας να χτίσει ένα ισχυρό και αναγνωρίσιμο «brandname» στο εξωτερικό, με πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα», έφη ο Γιώργος Καρανίκας, πρόεδρος της ΕΣΕΕ, στο webinar που διοργανώθηκε με θέμα το εμπόριο και την αγροδιατροφή.

Πώς όμως μπορεί να γίνει αυτό, όταν μόλις το 10 % της διακίνησης γίνεται από σοβαρά συνεταιριστικά-συνεργατικά σχήματα; Από τα οποία, όπως τόνισε στο ίδιο διαδικτυακό σεμινάριο ο Χρήστος Γιαννακάκης, μόλις 50 εκ των....930 συνεταιρισμών της χώρας έχουν κύκλο εργασιών πάνω από 400.000 ευρώ! Τη στιγμή που η Νέα Ζηλανδία,  παγκόσμια «πρωτεύουσα» του ακτινιδίου, έχει μόλις ένα σχήμα, που διαχειρίζεται το τεράστιο τονάζ.

Δυστυχώς η νοοτροπία «κάθε χωριό και γυμναστήριο, κάθε πόλη και στάδιο» ισχύει ακόμη στην πατρίδα μας, 47 χρόνια μετά την πτώση της... «εθνοσωτηρίου»!


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής