Το ρεπορτάζ μας από πολυεθνικό σούπερ μάρκετ στη Βέροια. Για να βρεις το σήμα της φθηνής τιμής του «καλαθιού του νοικοκυριού», πρέπει κατ΄αρχήν να διαθέτεις είτε όραση πιλότου, είτε μεγεθυντικό φακό. Τα ταμπελάκια όλα στο ίδιο, γκρίζο, χρώμα, χωρίς καμία διαφορά μεταξύ τους. Μπαίνοντας λοιπόν στην «μάχη» της τιμής, σύντομα την εγκαταλείπεις. Δεν θα έπρεπε τα ταμπελάκια με τις τιμές της «προσφοράς» να έχουν συγκεκριμένο, έντονο, χρώμα; Καλές οι ζωντανές συνδέσεις του υπουργού, αλλά η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική.