breaking news Νέο

ΙΝΚΑ : 7ήμερο μποϊκοτάζ σε όλα τα γαλακτοκομικά

ΙΝΚΑ : 7ήμερο μποϊκοτάζ σε όλα τα γαλακτοκομικά

Η Ομοσπονδία στην ανακοίνωσή της καταγγέλλει τη μείωση της ποσότητας στις συσκευασίες και ζητά από τους πολίτες να μην αγοράσουν γαλακτοκομικά προϊόντα μεταξύ 13 και 20 Φεβρουαρίου.

Ως αντίδραση στην ακρίβεια που υπάρχει στην αγορά τροφίμων και ιδιαίτερα στα προϊόντα γάλακτος, το ΙΝΚΑ - Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας ανακοίνωσε χθες πως, μετά από απαίτηση των καταναλωτών, ξεκινάει μποϊκοτάζ στα τυροκομικά, γαλακτοκομικά, γάλατα, γιαούρτια από 13 Φεβρουαρίου έως 20 Φεβρουαρίου 2023.

Σε σχετική ανακοίνωση το ΙΝΚΑ αναφέρει μεταξύ άλλων: «Ζητάμε από τους πολίτες καταναλωτές να μην αγοράζουν για μια εβδομάδα αυτά τα προϊόντα. Η δύναμη της αγοράς είμαστε εμείς οι πολίτες καταναλωτές. Ας φροντίσουμε το πορτοφόλι μας την τσέπη μας ας προστατέψουμε το εισόδημα που κάποιοι θέλουν να κλέψουν χωρίς ίχνος λογικής αλλά και ηθικής αφού παράλληλα μειώνουν τις ποσότητες στις ίδιες συσκευασίες προϊόντων. Από 13 Φεβρουαρίου ημέρα Δευτέρα έως 20 Φεβρουαρίου ημέρα Κυριακή 2023 δεν αγοράζουμε προϊόντα γαλακτοκομικά γάλατα γιαούρτια τυροκομικά εγχώρια ή εισαγωγής».

Υπενθυμίζουμε πως σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ, το 84% των καταναλωτών είχε δηλώσει πως θα προτιμούσε να μειωθεί ο ΦΠΑ στα τρόφιμα παρά να εφαρμοστεί «το καλάθι του νοικοκυριού». Το 70% θα προτιμούσε περισσότερες προσφορές και εκπτώσεις στα σούπερ μάρκετ αντί για το «καλάθι». Το 47% θα επιθυμούσε να ενταχθούν και άλλοι κλάδοι στο καλάθι, όπως κρεοπωλεία και αρτοποιεία. Το 60% δεν είναι ικανοποιημένο με τον αριθμό των προϊόντων και επομένως θα προτιμούσε να συμμετέχουν περισσότερα προϊόντα και το μόνο 35% θα προτιμούσε να στραφεί το «καλάθι» σε μόνο επώνυμα προϊόντα. Το τελευταίο στοιχείο επιβεβαιώνει τη διείσδυση που έχουν αποκτήσει τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και τις πίεση την οποία υφίστανται οι κατηγορίες των επωνύμων προϊόντων.

Την ίδια στιγμή, αποφασισμένες να βελτιώσουν τις επιδόσεις τους ακόμη και αν χάσουν μερίδιο στην αγορά είναι οι βιομηχανίες και εταιρείες εισαγωγής καταναλωτικών προϊόντων, ενώ έρχονται σημαντικές ανατιμήσεις στα ράφια, καθώς η συρρίκνωση της κερδοφορίας των επιχειρήσεων καταναλωτικών προϊόντων στη διάρκεια του 2022  -ή οι εκτός στόχων επιδόσεις- φαίνεται πως αλλάζει την εμπορική στρατηγική πολλών εξ αυτών για το 2023.


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής