breaking news Νέο

Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος : Εκτός Ρυθμίσεων με Τεχνάσματα οι Δανειολήπτες!

Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος : Εκτός Ρυθμίσεων με Τεχνάσματα οι Δανειολήπτες!

Κάτω από τη σκιά των πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων, το μεγάλο πρόβλημα της άδικης συμπεριφοράς ενάντια στους δανειολήπτες συνεχίζεται, ενώ η Πολιτεία φαίνεται να αδιαφορεί  και να κωλυσιεργεί επιδεικτικά.

Συνεχίζοντας τον καθημερινό αγώνα για την προστασία των δανειοληπτών, στις 2 Μαρτίου 2023, ο Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος, μετά από αλλεπάλληλες εξώδικες καταγγελίες στους σχετικούς φορείς, απέστειλε δύο νέες καταγγελίας προς τον Υπουργό Οικονομικών κ. Χρήστο Σταϊκούρα, προς το Τμήμα Διαφάνειας της Τράπεζας της Ελλάδος και τον Συνήγορο του Πολίτη, προς την Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους και την Τράπεζα της Ελλάδος, για κωλυσιεργίες των φορέων και μεθοδεύσεις που γίνονται από τις "εταιρίες διαχείρισης απαιτήσεων" και τα "funds" που εκπροσωπούν, με αποτέλεσμα οι δανειολήπτες να βρίσκονται εκτός δυνατότητας ρυθμίσεων και να οδηγούνται σε εξώσεις και κατασχέσεις της περιουσίας τους.

Οι επίσημες καταγγελίες του Συλλόγου (συνημμένο) επί της ουσίας αναφέρουν:

- Η επικοινωνία με τις εταιρείες διαχείρισης είναι εκ των πραγμάτων ανέφικτη και οι δανειολήπτες μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα και ερωτήσεις μόνο μέσω ηλεκτρονικών φορμών επικοινωνίας. Οι εταιρείες, προστατευμένες πίσω από αυτό το "πέπλο ασάφειας", καθυστερούν σκόπιμα να απαντήσουν, θέτοντας έτσι τον δανειολήπτη εκτός διαθέσιμου χρόνου, άρα και ως υπόλογο για τις όποιες καθυστερήσεις. Ο δανειολήπτης κηρύσσεται έτσι τεχνηέντως "έκπτωτος", οι ρυθμίσεις του ακυρώνονται και οι εταιρείες διαχείρισης μπορούν να προχωρήσουν σε κατασχέσεις.

 

- Παράλληλα τα προβλήματα των ηλεκτρονικών πλατφορμών συνεχίζονται και οι δανειολήπτες δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες ενέργειες που απαιτούνται από το σύστημα, αλλά το ίδιο το σύστημα σε πολλές περιπτώσεις δεν μπορεί να δεχτεί ή να ολοκληρώσει.

- Οι εταιρείες διαχείρισης δεν παρέχουν έγκαιρα αριθμό λογαριασμού και αναλυτικό δοσολόγιο (ενώ το απαιτεί σχετική δικαστική απόφαση). Άρα η δυνατότητα αποπληρωμής των δανείων μειώνεται ακόμη περισσότερο για τον δανειολήπτη, ο οποίος βρίσκεται ξανά έκπτωτος και εκτός ρύθμισης ενώ δεν ευθύνεται ο ίδιος, χωρίς όμως να τον προστατεύει σε κανένα σημείο ο νόμος.

- Τα παραπάνω έχουν παρατηρηθεί να συμβαίνουν συχνά και ίσως μεθοδικά.

Έχουμε ως Σύλλογος στείλει αλλεπάλληλες εξώδικες καταγγελίες προς τους φορείς αλλά κανένα πρόβλημα δεν έχει διορθωθεί, ενώ δεν έγιναν σχεδόν τίποτα από όσα απαιτούνται ώστε να προστατευτεί ο δανειολήπτης (κάτι που γίνεται ακόμη χειρότερο μετά την πρόσφατη απόφαση του Άρειου Πάγου, που στην ουσία θέτει υπεράνω ελέγχου τα funds και τις εταιρείες διαχείρισης απαιτήσεων).

Ως αποτέλεσμα, πρώτον, εκδίδονται διαταγές πληρωμής σε βάρος δανειοληπτών που έχουν υπαχθεί στις διατάξεις του Ν. 4605/2019 και θέλουν να πληρώσουν, αλλά δεν μπορούν γιατί δεν λειτουργούν οι πλατφόρμες ή γιατί δεν έχουν σωστή ενημέρωση!

Δεύτερον, όπως καταλήγουν οι καταγγελίες, με τις εσκεμμένες κωλυσιεργίες ακυρώνονται μεθοδευμένα οι δικαστικές αποφάσεις και μπορούν οι εταιρείες διαχείρισης να προχωρούν σε κατασχέσεις της περιουσίας των δανειοληπτών, που είναι πολλά εκατομμύρια συμπολίτες μας.

Ο Σύλλογος Δανειοληπτών &ΠΚΒΕ απαιτεί από τους υπεύθυνους να γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να πάψει η εκμετάλλευση των παραπάνω καταστάσεων και να ενεργοποιηθούν όλες οι διατάξεις που θα προστατεύουν τους συμπολίτες μας από την αδικοπραξία.

 

 Σύλλογος Δανειοληπτών και Προστασίας Καταναλωτών Βορείου Ελλάδος


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής