breaking news Νέο

Ήταν τζάμπα, πρακτική και αδιάβροχη....

Ήταν τζάμπα, πρακτική και αδιάβροχη....

Η εποχή της...σακούλας από τα σούπερ μάρκετ, που στη συνέχεια γινόταν σακούλα σκουπιδιών, αποτελούσε ένα είδος σφυγμομέτρησης για τους ανθρώπους του λιανεμπορίου, όταν εξέταζαν σημεία, για να ανοίξουν νέα σούπερ μάρκετ. Αρκούσε μία ματιά στους κάδους, για να δουν πόσες σακούλες σκουπιδιών ήταν από ανταγωνιστές και πόσες από δικά τους καταστήματα! Σύμφωνα, μάλιστα, με έρευνα, που πραγματοποίησε πριν από μερικούς μήνες το Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών, το 72%  επέλεγαν τις σακούλες του σούπερ μάρκετ για τα απορρίμματά τους, έναντι μόλις 28%, που αγόραζε πλαστικές σακούλες απορριμμάτων για το σκοπό αυτό.

Με την επιβολή όμως του περιβαλλοντικού τέλους στις αρχές του έτους...περάσαμε στο άλλο άκρο, με τη θεαματική μείωση της πλαστικής σακούλας.

Οι περισσότεροι Έλληνες, πάντως,  έβλεπαν μόνο πλεονεκτήματα στη χρήση της πλαστικής σακούλας, καθώς ήταν τζάμπα, πρακτική και αδιάβροχη....


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής