breaking news Νέο

Sorry....no beaches!

Sorry....no beaches!

Ιδιαίτερα έξυπνο και πετυχημένο το νέο brand name που επέλεξε η δημοτική αρχή Νάουσας και ο Νίκος Κουτσογιάννης, για να προβάλει το δήμο του στους, εκτός Ελλάδος, επισκέπτες του. Το Naoussa, sorry no...beaches, δηλαδή ελεύθερα μεταφρασμένο, στη «Νάουσα, συγνώμη δεν θα βρείτε παραλίες», συμβαδίζει σίγουρα με το πνεύμα των μοντέρνων καιρών, παρά την επιμονή προβολής της χώρας μας από τον ΕΟΤ ως «λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ΄ αγόρι μου», που είναι και της...μοδός τελευταία, όπως εύστοχα τόνισε ο δήμαρχος, αφού αλλάζουν τα...γούστα της μεταμοντέρνας δύσης! Η παραπομπή στον ορεινό τουρισμό, με τα χαρακτηριστικά της Νάουσας, είναι προφανώς θετική. Άσχετα αν το beaches παραπέμπει ακουστικά στο γνωστό...bitches (σκύλες), είναι μια λέξη που αποτυπώνεται, κάνοντας εντύπωση. Με το καλό λοιπόν!


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής