breaking news Νέο

Αναζήτηση: ορειβάτες

ΓΡΑΜΜΟΣ, υψόμετρο 2520μ., Kυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

O Γράμμος  είναι το τέταρτο ψηλότερο βουνό της  Ελλάδας  μετά τον Όλυμπο, τον  Σμόλικα  και  τον  Βόρα  ( Καϊμακτσαλάν ). Οι  μάχες στον Γράμμο τον Αύγουστο του 1949  ήταν  η τελευταία πράξη στο δράμα του εμφυλίου πολέμου που σπάραζε την Ελλάδα από τις αρχές του 1946. Ένα  βουνό  ασύγκριτης  ομορφιάς  και  μοναδικό  στην Ευρώπη  σε χλωρίδα  και  πανίδα.    Ξυπνήσαμε χαράματα και φύγαμε  για  Καστοριά –...

Διαβάστε το άρθρο

ΛΑΚΜΟΣ - ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ, Κορυφή Τσουκαρέλα 2295 μ., Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Στεκόμαστε  δίπλα  στη σκιά του βουνού,  σβήνουμε από τη μνήμη μας  στεναχώριες  και  βάσανα. Τα  μάτια μας συγκρατούν ένα σωρό εικόνες  που μας  προσφέρει  απλόχερα  το  θρυλικό  βουνό. Η  διαδρομή  μας  ΄΄γεμίζει΄΄,  μας  αναζωογονεί  μας  γοητεύει  τον  νου, μας ταξιδεύει…   Με το πρώτο φως συνάντηση στην έρημη σιωπή της πόλης εμείς οι αθεράπευτα ρομαντικοί  και αναχώρηση στις 6+30. Διαδρομή...

ΟΛΥΜΠΟΣ, Δάσος Μάλτας ( 1580μ.), Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Όλυμπος…….. Το βασίλειο των 12 θεών με επικεφαλής τον Δία. Η γοητεία της φύσης του, οι ψηλές κορυφές του, γεμάτες ομίχλη και χαμηλά σύννεφα που φέρνουν συχνά καταιγίδες. προκάλεσαν δέος και θαυμασμό στον προϊστορικό άνθρωπο, που κατοίκησε στους πρόποδες του. Από εδώ κατέβηκαν οι Μούσες στον Ελικώνα και τον Παρνασσό, διδάσκοντας τις τέχνες τους.   Φύγαμε για  τον Όλυμπο. Διαδρομή  Βέροια- Κατερίνη-...

ΒΕΡΜΙΟ - Ξηρολίβαδο, Κυριακή 30 Αυγούστου 2020, με τους ορειβάτες Βέροιας

Μια ησυχία πλανιέται και σκεπάζει ανθρώπους και δένδρα σαν άχρωμη παραμυθένια ομίχλη. Τα δένδρα αέρινα, μαλαματένια πούπουλα στην πνοή του ανέμου παραδίδονται στο απαλό χρυσαφένιο φώς του ήλιου.   Βρισκόμαστε στο όρος Βέρμιο, τόσο κοντά και τόσο μακριά! Ή φύση μας  χαρίζει απλόχερα την ομορφιά της.  Πυκνή βλάστηση από βελανιδιές, πεύκα, σπάνια αγριολούλουδα καλύπτουν αυτή την ευλογημένη γη. Εδώ...

ΟΛΥΜΠΟΣ, 80η Πανελλήνια Ορειβατική Συνάντηση, 18 -19 Iουλίου 2020, (κορυφή Μύτικας 2.918 μ.), με τους Ορειβάτες Βέροιας

Οι Ελβετοί Frederic Boissonnas και  Daniel Baud-Bovy , με τη βοήθεια ενός κυνηγού αγριοκάτσικων από το Λιτόχωρο ,του Χρήστου Κάκαλου , έγραψαν το όνομα τους στην ιστορία της ψηλότερης κορυφής της Ελλάδος . Στις 2 Αυγούστου 1913 κατακτήθηκε η απάτητη μέχρι εκείνη τη στιγμή  - κορφή του Ολύμπου . Είμαι μόνος ( η συνοδοιπόρος μου αναπαύεται )  αφουγκράζομαι τη μυστηριακή γλώσσα της νύχτας . Έχω αφεθεί στη μυστηριακή νυκτωδία , έχω...

Διαβάστε το άρθρο

ΟΡΕΙΒΑΣΙΑ, ‘’ Κοντά στη φύση και τον εαυτό σου’’.

Η φύση αποτελεί ένα βασικό και καθοριστικό παράγοντα  για τη βιολογική, ψυχική και  πνευματική ζωή του ανθρώπου.  Η επαφή με τη φύση φέρνει στον άνθρωπο σε επαφή  με τον ίδιο του τον εαυτό, το σώμα του, τις σκέψεις του και τα συναισθήματα του. Του προσφέρει γνώσεις, νέες εμπειρίες, του κεντρίζει τη φαντασία, ιδιαίτερα στα βουνά. Το έδαφος, το φως, ο άνεμος, η βροχή, το χιόνι, αυτές  και άλλες  κλιματολογικές...

Με τους Ορειβάτες Βέροιας στο Μαυροβούνι, στην κορυφή Φλέγγα

Στα  δάση της   Πίνδου  συναντάς το φως και το όνειρο, ο ταξιδευτής  και  ορειβάτης  κάθε  τόσο  συναντά  θαύματα της  φύσης  καλά κρυμμένα  στους μύθους  τους. Ρέματα και ρυάκια, τεράστιοι γκρεμοί, πανύψηλες βουνοκορφές και αλπικές λίμνες, συνθέτουν το μεγαλείο και την ομορφιά της περιοχής. Φύγαμε από την Βέροια στις επτά πρωινό Κυριακής  9 φίλοι ορειβάτες για την οροσειρά της Πίνδου και την κορυφή...

Διαβάστε το άρθρο

ΟΛΥΜΠΟΣ, Ρέμα Ορλιά - Καταφύγιο Κορομηλιά, με τους Ορειβάτες Βέροιας, Κυριακή 24 Ιουνίου 2020

Ο  Όλυμπος  είναι ένας  τόπος γεμάτος μνημεία της φύσης, με μεγάλη ποικιλία χλωρίδας και πανίδας, παρουσιάζει ξεχωριστή οικολογική και αισθητική αξία. Τον διάλεξε ο Δίας για να στήσει το θρόνο του  και από εδώ ψηλά να διαφεντεύει  θεούς  και  ανθρώπους. Επιβλητικός  άγριος  και  πανέμορφος  μαζί.     Περάσαμε το Δίον  - υπήρξε- θρησκευτικό κέντρο και ιερή πόλη  των Αρχαίων Μακεδόνων.  Το χωριό μας...

ΟΛΥΜΠΟΣ, ΠΡΙΟΝΙΑ 1100μ. ΥΨΟΜΕΤΡΟ - ΛΙΒΑΔΑΚΙ 2100 μ., Κυριακή 14 Ιουνίου 2020, με τους ορειβάτες Βέροιας

O Όλυμπος, ένα από τα νεώτερα βουνά του κόσμου από γεωλογική άποψη, ανήκει στη γεωτεκτονική Πελαγονική ζώνη ( πού εκτείνεται από τα Σκόπια μέχρι τη Β. Εύβοια ). Είναι το δεύτερο σε ύψος βουνό των Βαλκανίων 2918 μ. μετά τη Ρίλα της Βουλγαρίας, κορυφή Μουσάλα 2925μ. Βρίσκεται  ανάμεσα στα 50 ψηλότερα βουνά του κόσμου.  Ανακηρύχθηκε εθνικός Δρυμός το 1938.   Φύγαμε για τον Όλυμπο στις 6+30  το πρωί για Λιτόχωρο. ...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΟΡΑΣ, Kορυφή ΠΕΤΕΡΝΙΚ ή ΑΝΝΑ 1755 μ., Κυριακή 31 Μαϊου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Bρισκόμαστε  στην Αλμωπία, ψηλά  βουνά, χαράδρες, πράσινα δάση (κάποια  παρθένα  ακόμη ) πολλά νερά επιφανειακά αλλά και υπόγεια, αρχαία ηφαίστεια που δημιουργούν θερμές πηγές, ιαματικά νερά.     Φύγαμε από την Ελιά στις 7:00 πρωινό Κυριακής. Διαδρομή Βέροια- Σκύδρα – Αριδαία – Σωσάνδρα - Πρόμαχοι. Μπήκαμε στην Αλμωπία. Η ανθρώπινη παρουσία στην περιοχή σύμφωνα με τους αρχαιολόγους πρωτοεμφανίσθηκε στην...

ΟΛΥΜΠΟΣ, Διαδρομή "κρεββάτια" 1008 μ. - Μπαρμπαλάς 1847μ., Κυριακή 24 Mαϊου 2020, με τους ορειβάτες Βέροιας

Ο  Όλυμπος, είναι  μια ατέλειωτη ΄΄ ιστορία ΄΄  και μια  πρόκληση  πάντα ανοιχτή για όλους τους ορειβάτες. Βρισκόμαστε στο μυθικό βουνό που στέκει αγέρωχο  και αιώνιο στο διάβα της ιστορίας.    ΄΄ ……Σήμερα, έχω να σας πω πολλά……..!   Τι  είναι αυτό που με παρακινεί να γράφω. Είναι η ζωή και οι αξίες της, η αγάπη, ο έρωτας, η ομορφιά, η ασχήμια, η εντιμότητα, το ψέμα, η στάση ζωής,  η μετανάστευση, η...

Διαβάστε το άρθρο

Μονοπάτι Μέγα Αλέξανδρου, (Βεργίνα – Γαλακτό), Κυριακή 17 Μαϊου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η διαδρομή αρχίζει από την Βεργίνα, η ιστορία του τόπου ξεκίνησε από εδώ όπου βρέθηκαν τα χρυσά στεφάνια  του Μακεδόνα βασιλιά Φίλιππου του Β΄ από τον αρχαιολόγο Μανόλη Ανδρόνικο.   Ανάμεσα στα χωριά Παλατίτσια και Βεργίνα στις βόρειες υπώρειες των Πιερίων στους χαμηλούς λόφους που σχηματίζονται, εκτείνεται μια  πολύ σημαντική αρχαία πόλη που με βεβαιότητα ταυτίζεται με τις ΑΙΓΕΣ, την αρχαία...

ΒΕΡΜΙΟ, 10 Μαϊου 2020, Κορυφές Δίδυμες και Άγιο Πνεύμα, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η ψυχή σου αφήνεται στα δίχτυα της πανέμορφης φύσης, παντού κυριαρχεί μια τάξη, βαθιά φαράγγια, απότομες κορφές , λιβάδια,  άγρια ζώα, πουλιά, πευκόφυτα δάση. Όπου και να γυρίσεις το βλέμμα σου όλα έχουν μια διαφάνεια και μια λεπτότητα. Οι εικόνες γίνονται αέρινες……..   Φύγαμε από τη Βέροια στις 7+30  προορισμός , Χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια . Ορειβασία στο χιονοδρομικό με το παράξενο όνομα  και  τα...

Ορειβάτες Βέροιας : ΑΘΑΝΑΤΗ - ΕΛΛΑΔΑ

Ξεκινώντας  από τον νομό  Έβρο  ( τα Δίκαια, την Ορεστιάδα , το Διδυμότειχο ,το Σουφλί, τις Φέρες, την Αλεξανδρούπολη  και τη  Σαμοθράκη). Τον ποταμό Έβρο και το θρακικό πέλαγος. Με τα Καβύρια μυστήρια, τη Νίκη της Σαμοθράκης  και  το όρος  Σάος  με την κορυφή  Φεγγάρι. Να γευτείς  φρέσκο  ψάρι  στην Αλεξανδρούπολη, και από το  Θρακικό πέλαγος να πάρεις χίλιες αγκαλιές. Να περάσεις  από την Κομοτηνή  και...

ΒΟΡΡΑΣ, (Κορυφή σκληρή -πέτρα "κρέμινακ" 2157μ.), Σάββατο 14 Μαρτίου 2020, με τους ορειβάτες Βέροιας

Φύση εκθαμβωτικά σκληρή, μεγαλειώδη, χιονισμένη,  απόκοσμη. Οι  εικόνες  που  απλώνονται  τριγύρω,  μας  δημιουργούν  περίεργες αισθήσεις.          Μαγεμένοι  από την μαγεία της φύσης  αφηνόμαστε  για λίγο στον χώρο των  αισθήσεων.     Φύγαμε από την Βέροια στις 7+30 ,  διαδρομή  Βέροια –  Έδεσσα -  Άγρας –Άρνισσα -  Άγιος Αθανάσιος -  Καϊμακτσαλάν. Η πόλη της Έδεσσας ξεπροβάλλει. Το 814 π. Χ.  o...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Ιμπιλί 1665μ., Kυριακή 8 Μαρτίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η ορειβασία στο βουνό είναι ένα ταξίδι που ενθαρρύνει το μυαλό να περιπλανηθεί, να συλλογιστεί, να επαναφορτιστεί. Μας υποδέχθηκε  η απεραντοσύνη του τοπίου και η υγρασία του δάσους.   Κάτω από ένα συννεφιασμένο  ουρανό αφήσαμε πίσω μας την Βέροια,  που αναφέρεται από τον Θουκιδίδη και τον Στράβωνα.  Που κάθε φορά σε κάθε γυρισμό μετά από κάθε εξόρμηση  την κακολογώ ως  τσιμεντένια πόλη. Γνώρισε...

ΒΟΡΡΑΣ, Κορυφή Πιπερίτσα 1998μ., Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Το  βουνό  σήμερα  μας  καλωσορίζει   ήπιο,  όμορφο,   αέρινο, ονειρικό, χιονισμένο και  απόμακρο.  Ή  δύναμη  και  η  ομορφιά  της  φύσης  αποκαλύπτεται, αγριολούλουδα ( κρόκοι  και  πρίμουλες ) του  βουνού  κάνουν την εμφάνιση τους.   Φύγαμε   από τη Βέροια  το πρωί στις επτά και τριάντα 9 φίλοι ορειβάτες κάτω από ένα χαμογελαστό ουρανό, για τον παλιό  Άγιο - Αθανάσιο.  Μαζί μας και ο πιο νέος της...

Διαβάστε το άρθρο

ΟΡΟΣ ΒΕΛΙΑ, κορυφή Γρίβας 1763 μ., Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Απόδραση στο βουνό της Σιάτιστας.  Μας υποδέχθηκε μια όμορφη κωμόπολη  κτισμένη σε  μια προνομιακή τοποθεσία, διαβήκαμε τα καλντερίμια της ιστορίας και θαυμάσαμε τα μοναδικά αρχοντικά που σώζονται μέχρι σήμερα. Φύγαμε από την Βέροια στις 8, εννιά φίλοι ορειβάτες. Διαδρομή Βέροια – Κοζάνη – Ξηρολίμνη. Μετά από μια κοντινή διαδρομή, πλησιάζουμε στην Σιάτιστα. Απλωμένη στους πρόποδες του όρους Βέλλια σε...

ΠΑΪΚΟ = ΑΡΑΧΝΗ, Κορυφή Γκόλα – Τσούκα 1657 μ., Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η νεκρή φύση και ο χειμωνιάτικος καιρός με τους απίθανους  χρωματικούς  συνδυασμούς μας δημιουργούν παραμυθένια διάθεση. Ορειβατούμε ανάμεσα στις πλαγιές και νοιώθουμε το φτερούγισμα της ψυχή μας στην αναπάντεχη συνάντηση με την ελευθερία.  Φύση μυστηριακή, ειδυλλιακή, πλανεύτρα μας ταξιδεύει !.   Φύγαμε στις 7+30  το πρωί, 7 φίλοι ορειβάτες,  περάσαμε τον Σταυρό και τον κάμπο της Αλεξάνδρειας...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ 1080μ., 2 Φεβρουαρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Πλατάνια και σφενδάμια, βελανιδιές, καστανιές και οξιές,  γαύροι και πυξάρια, δημιουργούν έναν απίθανο χρωματικό συνδυασμό που συναντάμε στο εκπληκτικό μονοπάτι  που οδηγεί στο ξωκλήσι της Υπαπαντής.   Φύγαμε από την  Βέροια   στις οκτώ 12 φίλοι ορειβάτες, προoρισμός το ξωκλήσι της Υπαπαντής στην  Νάουσα. Περάσαμε την Νάουσα προορισμός μας ο Άγιος Νικόλαος και πριν φθάσουμε πορεία δεξιά ,...

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;