breaking news Νέο

Αναζήτηση: υψόμετρο

ΠΙΕΡΙΑ – κορυφή Αρβανίτης, Υψόμετρο 2.022 μ. και Σαρακατσάνα 1680 μ., Κυριακή 28 Φεβρουαρίου 2024, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ορειβατούμε  στο βουνό, στο αιώνιο σύμβολο της δημιουργίας που στάθηκε βωμός πατριωτισμού, θυσίας, παλληκαριάς και λεβεντιάς για τον άνθρωπο. Το βουνό είναι ένας προορισμός που ανεβάζει το σώμα και την ψυχή, ανανεώνει τη σκέψη και καθαρίζει το μυαλό.   Βέροια –Σφηκιά –Ριζώματα –Ελατοχώρι .  Αργά  και απολαυστικά ξετυλίγεται  ο δρόμος  προς  το Ελατοχώρι  η διαδρομή  πανέμορφη.  Η ποικιλία των...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ, Υψόμετρο 1080 μέτρα, 4 Φεβρουαρίου 2024, με τους ορειβάτες Βέροιας

Ήταν ένα λαμπρό μοναστήρι,  φάρος της Ορθοδοξίας από το 1784. Το 1806 καταστράφηκε από τον Αλή πασά . Στο ολοκαύτωμα της πόλης της Νάουσας  το 1822 καταστράφηκε για δεύτερη φορά .   Ξημερώνει …..! και η μέρα  αρχίζει να φωτίζει όλη την πλάση γύρω . Φύγαμε από την  Βέροια στις 8  μια μεγάλη παρέα  14  φίλοι ορειβάτες . Περάσαμε την Νάουσα προορισμός μας ο Άγιος Νικόλαος και πριν φθάσουμε πορεία δεξιά ,...

ΑΣΚΙΟ - ΣΙΝΙΑΤΣΙΚΟ, Υψόμετρο 2111μ., Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου 2023, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Η μεγαλοπρέπεια της φύσης  βρίσκεται στην απλότητα της … Την  ανακαλύπτεις  στα πολύχρωμα  αγριολούλουδα, στο ζωηρό  κελάηδημα  των πουλιών και στο αεράκι  που ταξιδεύει  μαζί  μας  και  μας  μεταφέρει  τα  γλυκά  μυστικά  και τα μυστήρια  της  Φθινοπωρινής φύσης.     Φύγαμε από την Βέροια στις 7 το πρωί. Διαδρομή Βέροια-  Πτολεμαϊδα – Βλάστη. Πριν  φθάσουμε στην  πόλη της Πτολεμαϊδας, η περιοχή...

Διαβάστε το άρθρο

ΠΙΕΡΙΑ – κορυφή Αρβανίτης, Υψόμετρο 2.022 μ., Κυριακή 14 Μαϊου 2023, Με τους Ορειβάτες Βέροιας

Εδώ στις απόκρημνες πλαγιές του  μυήθηκε ο ξακουστός Ορφέας την τέχνη του τραγουδιού και της ποίησης. Μπήκαμε στο δάσος, η αύρα του καθαρού ορεινού αέρα εισβάλλει στα πνευμόνια μας, τώρα αφήνεσαι στην καθαρότητα του πράσινου τοπίου.    Φύγαμε  από την Βέροια κάτω από δυνατή βροχή για τα Πιέρια όρη και την κορυφή  ΄΄ Αρβανίτης’’.  Διαδρομή - Βέροια –Σφηκιά –Ριζώματα –Ελατοχώρι .  Αργά  και...

ΜΠΟΥΡΙΝΟΣ, με τους ορειβάτες Βέροιας, Υψόμετρο 1.868 μ., Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

Είναι το νοτιότερο βουνό σε μια οροσειρά που περιλαμβάνει τα όρη ,Περιστέρι , Βαρνούντας , Βίτσι , Σινιάτσικο  και Βέλλια . Η βόρεια και ανατολική πλευρά του ανήκει στο νομό  Κοζάνης , ενώ η νοτιοδυτική στο νομό Γρεβενών . Παρέμεινε πολλά χρόνια άγνωστο στο ευρύ κοινό , φυσιολάτρες και λίγοι ντόπιοι γνώριζαν το βουνό και το επισκεπτόταν τακτικά , ενώ οι περισσότεροι κάτοικοι της περιοχής το επισκέπτονται μια...

Εκκρίνει...αδρεναλίνη το υψόμετρο!

Κάτι το υψόμετρο, κάτι η νιότη, κάτι το πάθος για τη νίκη, έστω και σε φιλικό αγώνα, άναψαν τα...αίματα των νεαρών ποδοσφαιριστών, στον αγώνα Σελίου-Φυτειάς, που έγινε στο στάδιο «Μαρακανά» του Σελίου! Όταν η πλάκα μεταξύ εφήβων καταλήγει σε επεισόδια, τότε τα πράγματα εξελίσσονται σε απαράδεκτες καταστάσεις. Αν δεν αντιληφθούν οι νεαροί μας «αθλητές», που βρίσκονται καθημερινά στη Βέροια, ότι ένας τέτοιος...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Ξηροβούνι υψόμετρο 1804μ., Σάββατο 16 Απριλίου 2022, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Σε γνωστά έγγραφα του Τούρκικου ιεροδικείου της Βέροιας, το Ξηρολίβαδο μνημονεύεται πολλές φορές από το 1640. Το χωριό καταστράφηκε το 1795 από ληστές. Ξαναζωντάνεψε γύρω στα 1840 όταν εγκαταστάθηκαν εδώ 100 περίπου οικογένειες από τα βλαχοχώρια των Γρεβενών.    …….. Η ορειβασία είναι το βασικό άθλημα του βουνού, η ορειβασία προέρχεται από την ύπαρξη του ανθρώπινου γένους, όχι ως άθλημα, αλλά  ως μέσο...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ, Υψόμετρο 1080 μέτρα, 30 Ιανουαρίου 2022, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Μπήκαμε στο δάσος , τα δένδρα ζωντανά εδώ και εκατοντάδες χρόνια , είδαν τα χιόνια να τα σκεπάζουν αναρίθμητες φορές , είδαν να τρέχουν ανάμεσα τους  ζαρκάδια , αρκούδες , λύκοι , αλεπούδες  και αγριογούρουνα ……  Με  ένα παγωμένο αέρα να μας ακολουθεί συνεχίζουμε την ανάβαση .   Ξημερώνει …..! και η μέρα  αρχίζει να φωτίζει όλη την πλάση γύρω . Φύγαμε από την  Βέροια στις  8 το πρωί  μια  παρέα    9   φίλοι...

ΠΙΕΡΙΑ – κορυφή Αρβανίτης, Υψόμετρο 2.022 μ., Κυριακή 23 Ιανουαρίου 2022, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Εδώ στις κάτασπρες πλαγιές του  μυήθηκε ο ξακουστός Ορφέας την τέχνη του τραγουδιού και της ποίησης. Μπήκαμε στο δάσος, η αύρα του καθαρού ορεινού αέρα εισβάλλει στα πνευμόνια μας, τώρα αφήνεσαι στην καθαρότητα του χιονισμένου τοπίου.   Βέροια –Σφηκιά –Ριζώματα –Ελατοχώρι .  Αργά  και απολαυστικά ξετυλίγεται  ο δρόμος  προς  το Ελατοχώρι  η διαδρομή  πανέμορφη.  Η ποικιλία των κοιλάδων και των...

Διαβάστε το άρθρο

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Σιδεράκι 1873 μ. υψόμετρο, Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2021, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Το Βέρμιο, με  ιστορία  συνοδευμένη  από  μύθους  και  δοξασίες,  κατορθώματα  ηρώων  και  θεών, περάσματα  βασιλιάδων  και  Αγίων, μας   περιμένει,  μας  καρτερεί  μας  προσμένει  να το διαβούμε  και  να το  γνωρίσουμε !   Φύγαμε  από την Βέροια στις επτά  και μισή πρωινό Κυριακής,. Συναντηθήκαμε στην Ελιά 9 φίλοι ορειβάτες κάτω από ένα  γκρι  ουρανό και ένα πέπλο  ομίχλης  να τυλίγει την πόλη.  ...

ΑΣΚΙΟ από ΝΑΜΑΤΑ, υψόμετρο 2.111μ., Σεπτέμβριος 2021 με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ένας  υπέροχος  μικρόκοσμος  τους  καλωσορίζει  τους  υποδέχεται, φωνές  αόρατων  πουλιών  κρυμμένων  στις  πέτρες  και  τη  χαμηλή βλάστηση  δοξάζουν  την  ομορφιά  της  φύσης. Βρίσκονται  στην κορυφή  και  αναλογίζονται  το  ελάχιστο  χρονικό διάστημα  της  γήινης  διαδρομής  τους  απέναντι  στην  ατέλειωτη  δική της  διαδρομή.     Έφυγαν από την Βέροια στις  7  το πρωί. Διαδρομή Βέροια –...

Διαβάστε το άρθρο

ΠΙΕΡΙΑ – κορυφή Αρβανίτης, Υψόμετρο 2.037 μ., Κυριακή 20 Ιουνίου 2021 ,με τους Ορειβάτες Βέροιας

Εδώ στις καταπράσινες πλαγιές μυήθηκε ο ξακουστός Ορφέας την τέχνη του τραγουδιού και της ποίησης. Μπήκαμε στο δάσος, η αύρα του καθαρού ορεινού αέρα εισβάλλει στα πνευμόνια μας, τώρα αφήνεσαι στην καθαρότητα του καλοκαιρινού  τοπίου.    Κάτω από ένα καθαρό   ουρανό φύγαμε στις 7  από την Βέροια , με προορισμό τα  Πιέρια όρη  για το χιονοδρομικό  του Ελατοχωρίου και την κορυφή Αρβανίτης. Διαδρομή...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Ξηροβούνι υψόμετρο 1804μ., Κυριακή 16 Mαϊου 2021, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Διαβάστε το άρθρο

ΓΡΑΜΜΟΣ, υψόμετρο 2520μ., Kυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2020, με τους Ορειβάτες Βέροιας

O Γράμμος  είναι το τέταρτο ψηλότερο βουνό της  Ελλάδας  μετά τον Όλυμπο, τον  Σμόλικα  και  τον  Βόρα  ( Καϊμακτσαλάν ). Οι  μάχες στον Γράμμο τον Αύγουστο του 1949  ήταν  η τελευταία πράξη στο δράμα του εμφυλίου πολέμου που σπάραζε την Ελλάδα από τις αρχές του 1946. Ένα  βουνό  ασύγκριτης  ομορφιάς  και  μοναδικό  στην Ευρώπη  σε χλωρίδα  και  πανίδα.    Ξυπνήσαμε χαράματα και φύγαμε  για  Καστοριά –...

ΟΛΥΜΠΟΣ, ΠΡΙΟΝΙΑ 1100μ. ΥΨΟΜΕΤΡΟ - ΛΙΒΑΔΑΚΙ 2100 μ., Κυριακή 14 Ιουνίου 2020, με τους ορειβάτες Βέροιας

O Όλυμπος, ένα από τα νεώτερα βουνά του κόσμου από γεωλογική άποψη, ανήκει στη γεωτεκτονική Πελαγονική ζώνη ( πού εκτείνεται από τα Σκόπια μέχρι τη Β. Εύβοια ). Είναι το δεύτερο σε ύψος βουνό των Βαλκανίων 2918 μ. μετά τη Ρίλα της Βουλγαρίας, κορυφή Μουσάλα 2925μ. Βρίσκεται  ανάμεσα στα 50 ψηλότερα βουνά του κόσμου.  Ανακηρύχθηκε εθνικός Δρυμός το 1938.   Φύγαμε για τον Όλυμπο στις 6+30  το πρωί για Λιτόχωρο. ...

ΣΜΟΛΙΚΑΣ 2637μ. υψόμετρο, Κυριακή 17 Νοεμβρίου 2019, με τους ορειβάτες Βέροιας

Toν Σμόλικα τον θυμάμαι ανέκαθεν με δέος. Η ατέλειωτη κλίση της πυραμίδος πριν την κορυφή στα μάτια μου ήταν ένας ατέλειωτος  Γολγοθάς.    Βρίσκονται στις βόρειες πλαγιές του Σμόλικα η διαδρομή πανέμορφη. Γρεβενά – Φιλιππαίοι  – Σαμαρίνα – Αγία Παρασκευή,  ( παλιά Κεράσοβο ).  Σε όλη την διαδρομή από τα Γρεβενά και μετά μια άγρια καταπληκτική ομορφιά  τους  καθηλώνει. Μικρά χωριά φωλιασμένα σε...

ΒΕΡΜΙΟ, Κορυφή Σιδεράκι 1873 μ. υψόμετρο, Κυριακή 19 Μαϊου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Ο  Ηρόδοτος  γράφει  για  τον Μίδα ότι  είχε ένα κήπο  στην  κοιλάδα  κάτω  από το όρος  Βέρμιο με εξηντάφυλλα  τριαντάφυλλα  εξαιρετικής  ευωδίας. Το Βέρμιο, με  ιστορία  συνοδευμένη  από  μύθους  και  δοξασίες,  κατορθώματα  ηρώων  και  θεών, περάσματα  βασιλιάδων  και  Αγίων, μας   περιμένει,  μας  καρτερεί  μας  προσμένει  να το διαβούμε  και  να το  γνωρίσουμε !   Φύγαμε  από την Βέροια στις...

Ναουσαίοι Ορειβάτες στα 2912 μέτρα υψόμετρο

Στην 2η ψηλότερη κορυφή του Ολύμπου και της χώρας μας, το Σκολιό, στα 2912 μέτρα υψόμετρο, ανέβηκαν την Καθαρά Δευτέρα (11-3-2019) τρεις συμπολίτες ορειβάτες, μέλη του Ε.Ο.Σ. Νάουσας, οι Γιώργος Καισαρίδης, Κώστας Μάινος και Θωμάς Μητσκόπουλος. Η διαδρομή τους ξεκίνησε από τις «Βρυσοπούλες» και συγκεκριμένα από τη θέση «Νίκη», που βρίσκεται το στρατόπεδο του ΚΕΟΑΧ (Κέντρο Εκπαίδευσης Ορεινού Αγώνα Χιονοδρόμων) στα...

ΥΠΑΠΑΝΤΗ, Υψόμετρο 1080 μέτρα, 3 Φεβρουαρίου 2019, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Μπήκαμε στο δάσος , τα δένδρα ζωντανά εδώ και εκατοντάδες χρόνια , είδαν τα χιόνια να τα σκεπάζουν αναρίθμητες φορές ,είδαν να τρέχουν ανάμεσα τους  ζαρκάδια , αρκούδες , λύκοι , αλεπούδες και αγριογούρουνα . Με την μελωδία κάποιων πουλιών συνεχίζουμε την ανάβαση .   Ξημερώνει …..! και η μέρα με το ανοιχτόχρωμο δίχτυ της αρχίζει να φωτίζει όλη την πλάση γύρω . Φύγαμε από την  Βέροια στις 7+30  μια  παρέα  13...

Διαβάστε το άρθρο

ΠΙΕΡΙΑ – κορυφή Αρβανίτης, Υψόμετρο 2.032 μ., Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2018, με τους Ορειβάτες Βέροιας

Μπήκαμε στο δάσος, η αύρα του καθαρού ορεινού αέρα εισβάλλει στα πνευμόνια μας, τώρα αφήνεσαι στην καθαρότητα του χιονισμένου τοπίου. Εδώ στις καταπράσινες πλαγιές μυήθηκε ο ξακουστός Ορφέας την τέχνη του τραγουδιού και της ποίησης.     Βέροια –Σφηκιά –Ριζώματα –Ελατοχώρι .  Αργά  και απολαυστικά ξετυλίγεται  ο δρόμος  προς  το Ελατοχώρι  η διαδρομή  πανέμορφη.  Η ποικιλία των κοιλάδων και των...

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;