Το ψηφιακό μέλλον του ελληνικού εμπορίου σε ένα συνέδριο -Του Γιώργου Καρανίκα*
Από την οπτική γωνία του καταναλωτή οι εξελίξεις στο παγκόσμιο εμπόριο τα τελευταία 20 χρόνια είναι ευχάριστες. Το e-commerce έχει εκμηδενίσει τις αποστάσεις και τον χρόνο πραγματοποίησης των αγορών. Στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες τα προϊόντα είναι αμέτρητα και οι ψηφιακές εφαρμογές τελευταίας γενιάς προσφέρουν μοναδική αγοραστική εμπειρία. Οι ταχύτητες όμως των αλλαγών είναι τόσο ασύλληπτες που αυτό που χθες...
Διαβάστε το άρθρο