breaking news Νέο

87η ΔΕΘ - Imathia Quality: Τα προϊόντα της Ημαθίας προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό

  • 87η ΔΕΘ - Imathia Quality: Τα προϊόντα της Ημαθίας προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό
  • 87η ΔΕΘ - Imathia Quality: Τα προϊόντα της Ημαθίας προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό
  • 87η ΔΕΘ - Imathia Quality: Τα προϊόντα της Ημαθίας προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό
  • 87η ΔΕΘ - Imathia Quality: Τα προϊόντα της Ημαθίας προβάλλονται στο καταναλωτικό κοινό

Με στόχο την εξωστρέφεια της Ημαθίας, την ανάδειξη των τοπικών της προϊόντων, την αύξηση των εξαγωγών, την ενδυνάμωση του τουριστικού της προϊόντος, και την ενίσχυση του γαστρονομικού τουρισμού, πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 10 Σεπτεμβρίου, στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ, η παρουσίαση του προγράμματος Imathia Quality.

Ένα πλούσιο καθημερινό πρόγραμμα πραγματοποιείται στο Περίπτερο 16, στο σταντ όπου δίνουν δυναμική παρουσία στην 87η ΔΕΘ, η Ημαθία, με το Επιμελητήριο του νομού και τους φορείς της ξενοδοχίας, της ζαχαροπλαστικής, του Τουριστικού Ομίλου Βεροίας και βεβαίως του Imathia Quality,. Το πρόγραμμα έχει τη στήριξη της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ) και ήδη βρίσκεται στον τρίτο χρόνο λειτουργίας του.

Τα εγκαίνια του Περιπτέρου της Ημαθίας πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολου Τζιτζικώστα, του προέδρου του Επιμελητηρίου Ημαθίας Γιώργου Μπίκα, των τριών δημάρχων του νομού -Βέροιας κ. Βοργιαζίδη, Νάουσας κ. Καρανικόλα, Αλεξάνδρειας κ. Γκυρίνη, του προέδρου της ΚΕΔΕ Λάζαρου Κυρίζογλου, αντιδημάρχων και αντιπεριφερειαρχών κλπ. και πλήθους κόσμου.

Υπό τη σκιά των καταστροφών που πλήττουν τις τελευταίες μέρες τη Θεσσαλία, διεξάγεται η 87η ΔΕΘ, όπως ανέφερε ο κ. Τζιτζικώστας, επισημαίνοντας πως με κάθε τρόπο θα στηριχτούν οι πληγέντες και όλοι όσοι έχουν χάσει τις περιουσίες τους.

Ο ίδιος υπογράμμισε ακόμη πως η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας στηρίζει το Επιμελητήριο Ημαθίας και μέσα από μια σειρά προγραμμάτων αναδεικνύει ακόμη περισσότερο τις δράσεις του. Ο κ. Τζιτζικώστας αναφέρθηκε στο πρόγραμμα της ψηφιακής αναβάθμισης τονίζοντας πως η ΠΚΜ είναι η πρώτη Περιφέρεια που το προωθεί και στα Επιμελητήρια. Με την εφαρμογή του εν λόγω προγράμματος έχουν μειωθεί σε ποσοστό 95% η ταλαιπωρία και οι ουρές στα γκισέ στα Επιμελητήρια όλης της Κεντρικής Μακεδονίας.

Σχετικά με το πρόγραμμα Imathia Quality, όπως τόνισε ο κ. Τζιτζικώστας, «στόχος μας είναι να ξαναβάλουμε στον παγκόσμιο χάρτη τα προϊόντα της Μακεδονικής γης. Έχουμε στοχεύσει σε αγορές στόχους και βλέπουμε τα αποτελέσματα. Έχουμε πετύχει την αύξηση των εξαγωγών που ήδη έχει φτάσει στην Κεντρική Μακεδονία τα 6,2 δις. ευρώ, και μέσα από την αύξηση των εξαγωγών αυξάνουμε την παραγωγή, δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας, αυξάνουμε τη μεταποίηση».

 

Τα «καλούδια» της Ημαθίας

Πίτες, τάρτες, κέικ με ροδάκινο, πιροσκί με φέτα ΠΟΠ Ημαθίας, ροδάκινο κομπόστα, κρασιά Νάουσας και βεβαίως το διάσημο ρεβανί Ημαθίας βρίσκονται, μεταξύ άλλων, στο προσκήνιο της ημαθιώτικης κουζίνας και γαστρονομίας.

«Προβάλλουμε τα “καλούδια” της Ημαθίας, είτε είναι γλυκά, είτε αλμυρά, τα κρασιά, μια πλειάδα προϊόντων πάνω στα οποία στηρίζεται η Ημαθία για την προώθηση του γαστρονομικού της τουρισμού», δήλωσε στο GRTimes.gr ο δήμαρχος Βέροιας Κωνσταντίνος Βοργιατζίδης, εξηγώντας πως η γνωριμία των προϊόντων της Ημαθίας με τον κόσμο θα δώσει «μια περαιτέρω ώθηση στο συγκεκριμένο είδος τουρισμού, που είναι πολύ σημαντικό για εμάς».

Σύμφωνα με τον ίδιο η προσπάθεια που έχει ξεκινήσει ώστε να αναγνωριστεί το διάσημο ρεβανί ως προϊόν Π.Γ.Ε. «θέλω να πιστεύω ότι έως το τέλος του χρόνου θα έχει ολοκληρωθεί» υπογράμμισε.

 

Προσπάθεια εξωστρέφειας

Για μια συνολική προσπάθεια εξωστρέφεια του τόπου και των επιχειρήσεων του νομού Ημαθίας μίλησε ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Ημαθίας Γιώργος Μπίκας επισημαίνοντας πως «είμαστε εδώ, και σε συνεργασία με την ΠΚΜ, στηρίζουμε τις επιχειρήσεις και αυτές που συμμετέχουν αλλά και εκείνες που δεν συμμετέχουν».

Την εξωστρέφεια της Ημαθίας επισήμανε μέσω μηνύματός του ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας Κώστας Καλαϊτζίδης, ο οποίος για προσωπικούς λόγους δεν κατάφερε να δώσει το «παρών» στα εγκαίνια του Περιπτέρου της Ημαθίας στην 87η ΔΕΘ και την παρουσίαση του Imathia Quality.

 

Ένα σχέδιο μοντέρνο για το τουριστικό προϊόν της Νάουσας

Για ένα σχέδιο μοντέρνο με πολλές δράσεις και σχεδιασμούς σ’ ότι αφορά το τουριστικό προϊόν της Νάουσας μίλησε ο δήμαρχος Νάουσας Νικόλας Καρανικόλας, ο οποίος αναφέρθηκε στο χιονοδρομικό κέντρο Τρία Πέντε Πηγάδια, αλλά και στο ξενοδοχείο στο άλσος του Αγίου Νικολάου το οποίο το επόμενο διάστημα θα «τρέξει» σε διαγωνισμό για την αξιοποίησή του, καθώς και το πάρκο της Νάουσας το οποίο αναβαθμίζεται.

«Δεν είναι μόνο τα τοπόσημα, είναι οι δράσεις, οι άνθρωποι, ο πολιτισμός, οι γεύσεις του κάθε τόπου, τα ήθη και τα έθιμα είναι η αιχμή του δόρατος του τουριστικού προϊόντος της Νάουσας» επισήμανε ο κ. Καρανικόλας λέγοντας πως οι δράσεις του Imathia Quality ενισχύουν την εξωστρέφεια της περιοχής.

Από την πλευρά του ο δήμαρχος Αλεξάνδρειας Παναγιώτης Γκιρίνης στάθηκε στον πρωτογενή τομέα, στον οποίο στηρίζεται η περιοχή της Ημαθίας και του δήμου του προσθέτοντας πως το Imathia Quality μετά το Ζάππειο στην Αθήνα και το Ηράκλειο της Κρήτης που παρουσιάστηκε, φέτος παρουσιάζεται στη Θεσσαλονίκη, στο πλαίσιο της 87ης ΔΕΘ.

Ακολούθησε γευσιγνωσία προϊόντων της Ημαθίας που εντάσσονται στο πρόγραμμα Imathia Quality.


Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής