Ξεκίνησε η λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου εξυπηρέτησης για τους δικαιούχους του ΤΕΒΑ
Στο πλαίσιο των Συνοδευτικών Δράσεων του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Επισιτιστικής και Βασικής Υλικής Συνδρομής» του Ταμείου Ευρωπαϊκής Βοήθειας προς τους Απόρους (ΤΕΒΑ) 2014-2020», από την κοινωνική σύμπραξη Π.Ε. ΗΜΑΘΙΑΣ, σας πληροφορούμε ότι ξεκίνησε η διαδικασία ενημέρωσης των ωφελούμενων του ΤΕΒΑ μέσω του Call Center, και για τη λειτουργία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης για θέματα υγείας και διατροφής, με το...
Διαβάστε το άρθρο