Δήμος Βέροιας: 35.508 Ηλεκτρονικές Εξυπηρετήσεις πολιτών
Άκρως ενθαρρυντικά είναι τα στοιχεία των δύο τελευταίων ετών για την εξέλιξη των ψηφιακών υπηρεσιών και την ανταπόκριση των δημοτών στις αναβαθμισμένες ηλεκτρονικές πλατφόρμες του Δήμου Βέροιας. Από το 2020 όπου συστάθηκε η Αντιδημαρχία Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Ψηφιακής Πολιτικής πραγματοποιήθηκαν συνολικά 35.508 ηλεκτρονικές εξυπηρετήσεις πολιτών. Τα στοιχεία που συλλέχθηκαν σχετικά με την...
Διαβάστε το άρθρο