Το πρόσφατο συμβάν με ξενοδόχο σε γειτονικό «νομό», που έπεσε θύμα ηλεκτρονικής απάτης, δίνοντας με τη γνωστή μέθοδο του phishing τα στοιχεία του e-banking του, στον απατεώνα που του παρουσιάστηκε ως πελάτης, πρέπει να προβληματίσει όλους τους επαγγελματίες και τους φορείς τους. Από τα Επιμελητήρια, έως τους Εμπορικούς Συλλόγους και τους Επαγγελματοβιοτέχνες.
Δεν είναι δυνατόν ένας άνθρωπος της «αγοράς» να μη γνωρίζει τα στοιχειώδη.
Καιρός, στα τόσα σεμινάρια που γίνονται, να υπάρξει και ένα για αντίμετρα στους ηλεκτρονικούς απατεώνες. Μην ακούτε κανέναν λοιπόν ότι έκανε λάθος και σας έβαλε χιλιάδες ευρώ στο λογαριασμό σας και πρέπει να τα επιστρέψετε και μη δίνετε username και pin από το ebanking σας.