Σύμφωνα με τον επικεφαλής του σωματείου των μηχανοδηγών, Κώστα Γενηδούνια, η πορεία των αμαξοστοιχιών επηρεάζεται από κλαδιά και φυλλώματα δέντρων, τα οποία δεν έχουν κλαδευτεί όπως θα έπρεπε, τονίζοντας ότι η κατάσταση στον ελληνικό σιδηρόδρομο και ιδιαίτερα στη βασική γραμμή Αθήνα-Θεσσαλονίκη παραμένει προβληματική, δημοσιεύοντας φωτογραφίες στην προσωπική του σελίδα στο facebook.
Αναλυτικά ο κ. Γενηδούνιας γράφει : Καλημέρα. Βγάζουμε χτες τα χάλια με τα δέντρα στην περιοχή της Ημαθίας στο Αθήνα -Θεσσαλονίκη . Στην περιοχή όταν φυσάει αέρας, πέφτουν δεκάδες κλαδιά στους μηχανοδηγούς, που κυκλοφορούν τον «δρόμο του μεταξιού» στις εμπορευματικές αμαξοστοιχίες και έχουν πάρει εντολή «γραμμή ελεύθερη». Οι συνάδελφοι μας είναι καλά, η Διοίκηση του ΟΣΕ θα πρέπει όμως να μας πει μέχρι πότε θα κλαδέψει το δάσος δίπλα στις σιδηροδρομικές γραμμές. 4 χρόνια τώρα, δόθηκαν δισεκατομμύρια σε απευθείας αναθέσεις (για το καθετί) από την Κυβέρνηση. Να κλαδέψουν τα δέντρα όμως δεν μπορούσαν, παρότι είχαν λάβει δεκάδες προειδοποιήσεις. Έρχεται καλοκαίρι και με όλα αυτά δίπλα στις γραμμές ο κίνδυνος για πυρκαγιές είναι τεράστιος, εκτός από τον κίνδυνο τραυματισμών των εργαζομένων.