breaking news Νέο

Future of Retail 2024 της ΕΣΕΕ 5-6/4 στην Αθήνα

  • Future of Retail 2024 της ΕΣΕΕ 5-6/4 στην Αθήνα
  • Future of Retail 2024 της ΕΣΕΕ 5-6/4 στην Αθήνα

Τα mega-trends, οι μετασχηματισμοί, οι προβληματισμοί και οι προτάσεις που συνθέτουν το νέο τοπίο του Retailing στην Ελλάδα και σε όλο τον κόσμο διασταυρώνονται στο μεγάλο διεθνές Συνέδριο Future of Retail 2024 της ΕΣΕΕ, που πραγματοποιείται  στην Αθήνα στις 5 – 6 Απριλίου. Το πρωτότυπο συνεδριακό concept της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας εμπλουτίζεται εφέτος με περισσότερες θεματικές ενότητες στα ζητήματα αιχμής του Retail, καθώς και με εξειδικευμένα σεμινάρια σε πεδία ευρύτερου εμπορικού/ επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Mε την ταυτόχρονη λειτουργία της Έκθεσης Innovation Lab και λειτουργώντας συνολικά και συνδυαστικά σε τρεις* αίθουσες της Τεχνόπολης του Δήμου Αθηναίων, το μεγάλο διεθνές Συνέδριο της ΕΣΕΕ φιλοδοξεί να μετουσιώσει το διαμορφούμενο μέλλον του Λιανικού Εμπορίου σε μία ολιστική συνεδριακή και εκθεσιακή εμπειρία.

Η επιχειρηματική κοινότητα «εκπροσωπείται» στο Future of Retail από Προέδρους, CEOs και εξειδικευμένα στελέχη όχι μόνο του λιανεμπορίου, αλλά και της τεχνολογίας, του τραπεζικού κλάδου, της βιομηχανίας της μόδας και του τουρισμού που συζητούν πάνω στην πολύ επίκαιρη «προβληματική» του Συνεδρίου, η οποία αναδεικνύει τα πολλά σημεία στα οποία οι ευκαιρίες της νέας εποχής του Retail έρχονται αντιμέτωπες με εξίσου σημαντικά προβλήματα και διλήμματα. Όπως όταν «συναντώνται» ο δρόμος προς τον ψηφιακό και πράσινο μετασχηματισμό με τις προκλήσεις της χρηματοδότησης και της αναβάθμισης των δεξιοτήτων, το «υβριδικό» εμπορικό κατάστημα με τους προβληματισμούς από την χρήση της τεχνητής νοημοσύνης και οι απαιτήσεις για αλλαγή «πλεύσης» στη βιομηχανία μόδας με τις νέες καταναλωτικές τάσεις.

Στην πρόσκληση της ΕΣΕΕ, που είναι ο αποκλειστικός εκπρόσωπος του ελληνικού Εμπορίου στη Διεθνή Ομοσπονδία Ενώσεων Λιανικού Εμπορίου (FIRA), ανταποκρίθηκαν ακόμη μία φορά οι κορυφαίοι θεσμικοί εκπρόσωποι του Retail από όλο τον κόσμο και γνωστοί ακαδημαϊκοί, οι οποίοι θα απευθύνουν Keynote Ομιλίες σε περισσότερους από 1000 συνέδρους, εκπροσώπους εμπορικών συλλόγων όλης της χώρας, καθώς και ιδιοκτήτες μικρομεσαίων και μεγάλων εμπορικών επιχειρήσεων.

 

Γ. Καρανίκας, πρόεδρος της ΕΣΕΕ: «Επαναπροσέγγιση των αναγκών των ΜμΕ από το κράτος»

«Απαιτούνται κίνητρα και διευκολύνσεις για τη μετάβαση στη νέα εποχή» επισημαίνει ο κος Γιώργος Καρανίκας πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), για τους συντελούμενους μετασχηματισμούς που συνθέτουν το ψηφιακό αλλά και το «πράσινο» μέλλον του λιανικού εμπορίου, το οποίο αναδεικνύει το διεθνές Συνέδριο «Future of Retail 2024» της ΕΣΕΕ.

« Πιστεύουμε πως το συνέδριο της ΕΣΕΕ “Future of Retail”, το οποίο έχει καταστεί πλέον θεσμός καθώς διεξάγεται για τρίτη φορά φέτος, έχει επιτύχει πολλούς από τους στόχους του. Φέρνει σε επαφή τις ελληνικές μικρομεσαίες επιχειρήσεις με τις νέες τεχνολογίες, την καινοτομία  και τις αναπόφευκτες αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στο «επιχειρείν», σκιαγραφώντας με αυτόν τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων στο μέλλον. Παράλληλα αναδεικνύει και επισημαίνει τις ελλείψεις των επιχειρήσεων, κυρίως των μικρότερων, και τα σημεία που απαιτείται κρατική παρέμβαση και υποστήριξη.

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω αλλά και τους επιλεγμένους ομιλητές μας, θα έλεγα λοιπόν πως το συνέδριο δεν έχει απλά αποκτήσει ευρωπαϊκό αποτύπωμα αλλά έντονα διεθνές. Ενδεικτικά μόνο να σας αναφέρω ότι στο Future of Retail 2024, εκτός από διακεκριμένους ομιλητές σε ευρωπαϊκό επίπεδο (EuroCommerce, Oxford University, Ευρωπαϊκή Επιτροπή κλπ), μας κάνουν την τιμή να συμμετέχουν ενεργά o Κινέζος πρέσβης στην Ελλάδα, ο πρόεδρος  της κινεζικής Ένωσης Καταστημάτων Αλυσίδας και Franchise, o managing director της Διεθνούς Ένωσης Πολυκαταστημάτων, ο πρόεδρος της Αυστραλιανής Εθνικής Ένωσης Ηλεκτρονικών Καταστημάτων και η επικεφαλής οικονομολόγος και αναπληρώτρια διευθύντρια του Τμήματος Επιχειρηματικότητας, Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων και Τουρισμού του ΟΟΣΑ.

Εν μέσω ενός ραγδαία μεταβαλλόμενου οικονομικού και επιχειρηματικού περιβάλλοντος, οι ομιλητές μας θα αναλύσουν τις νέες τάσεις του εμπορίου, τις προκλήσεις, τις ευκαιρίες αλλά και θα αξιολογήσουν πολιτικές και πρακτικές που υιοθετήθηκαν στο παρελθόν, εστιάζοντας σε αδυναμίες που πρέπει να καλυφθούν. Επιπλέον, εκτός από τη δυνατότητα επίσκεψης στο  “Innovation Lab”, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν και στοχευμένα Workshops σε πολλά πεδία υψηλού ενδιαφέροντος. Είναι μία συνεδριακή εμπειρία «3 σε 1», που ευελπιστούμε ότι θα ικανοποιήσει και τον πιο απαιτητικό retailer της εποχής μας».


Καρανίκας

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής