breaking news Νέο

Αναζήτηση: brand

«Η αναζήτηση της δημιουργίας brand name του Ελληνικό Βαμβακιού στην Διεθνή Αγορά μέσω της τέχνης και του πολιτισμού», στρογγυλό τραπέζι στο Εκκοκκιστήριο Ιδεών στις 13/11 και ΄ώρα 18:0

Το Ελληνικό βαμβάκι που αποτελεί το 80% της Ευρωπαϊκής παραγωγής βάμβακος θα υποστηριχθεί από μια σπουδαία προωθητική δύναμη, αν βρούμε τον τρόπο να ακολουθήσουμε την στρατηγική των Μελανόμορφων και Ερυθρόμορφων αγγείων.   Στα πλαίσια του προγράμματος «ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΒΑΜΒΑΚΙΟΥ» οργανώνεται λοιπόν, συζήτηση «στρογγυλής τραπέζης»: « για την αναζήτηση της δημιουργίας brand name του Ελληνικό Βαμβακιού στην...

Διαβάστε το άρθρο

Αναζητώντας ένα ισχυρό και αναγνωρίσιμο brandname στα αγροτικά μας προϊόντα

«Ο αγροδιατροφικός τομέας είναι ένας από τους πλέον δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Οι εξαγωγές ποιοτικών αγροτικών προϊόντων και τροφίμων, εκτός από τη θετική συμβολή στο εμπορικό ισοζύγιο, βοηθούν τη χώρα μας να χτίσει ένα ισχυρό και αναγνωρίσιμο «brandname» στο εξωτερικό, με πολλαπλασιαστικά αποτελέσματα», έφη ο Γιώργος Καρανίκας, πρόεδρος της ΕΣΕΕ, στο webinar που διοργανώθηκε με θέμα το εμπόριο...

Διαβάστε το άρθρο

Χρυσό Βραβείο «Top Branded Export Product» για τη ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ Α.Ε. Ευρωπαϊκά Νηματουργεία

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 20 Ιανουαρίου 2021 η βράβευση της εταιρείας μας, ΒΑΡΒΑΡΕΣΟΣ Α.Ε. Ευρωπαϊκά Νηματουργεία, με το Χρυσό Βραβείο "Top Branded Export Product" των Greek Exports Awards 2020 για το brand της SUPREME GREEN COTTON®! Η διοργάνωση των βραβείων πραγματοποιήθηκε για 9η συνεχή χρονιά από την ethnosEVENTS σε συνεργασία με την Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων (ΕΝΔΥΟΕΥ) του Υπουργείου Εξωτερικών. Η τελετή...

Διαβάστε το άρθρο

Τα ΚΕΠ εκσυγχρονίζονται…

Το αρκτικόλεξο ΚΕΠ το συναντήσαμε για πρώτη φορά το 2001, όταν ο Δημήτρης Αβραμόπουλος, ως...διάττων αστήρ, μετά τη δημαρχία του στην πρωτεύουσα της χώρας, ίδρυσε το Κίνημα Ελευθέρων Πολιτών, αλλά μετά από ένα χρόνο προσεχώρησε ξανά στο «μαντρί» της ΝΔ, επιβεβαιώνοντας τον Ευάγγελο Αβέρωφ, που είχε πει το «όποιος φεύγει από το μαντρί, τον τρώει ο λύκος». Το 2003, επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, με εμπνευστή το Σταύρο Μπένο,...

Διαβάστε το άρθρο

Καλός ο συνδικαλισμός, αλλά μόνο για το...δημόσιο τομέα!

Τουλάχιστον...ετεροχρονισμένη η όποια συζήτηση αυτή την περίοδο της συγκομιδής για το ροδάκινο και την τιμή του. Δυστυχώς ή ευτυχώς, σε μια καπιταλιστική περίοδο, το να απαιτεί κανείς κατώτατες τιμές και άλλα τινά ανεφάρμοστα, είναι λόγια του αέρα και μόνο! Οι τιμές τόσο στο επιτραπέζιο, όσο και στο βιομηχανικό ροδάκινο, αλλά και όλη την αγροτική παραγωγή της χώρας, καθορίζονται από πολυποίκιλους παράγοντες,...

Διαβάστε το άρθρο

Θ. Καράογλου : «Το brand name «Eλλάδα» μπορεί να ξαναγίνει ισχυρό»

Την ανάγκη η ελληνική επιχειρηματικότητα να αποκτήσει δική της ταυτότητα, η οποία θα την ορίζει, δίχως να την περιορίζει, εντός του σύγχρονου και άκρως απαιτητικού παγκόσμιου επιχειρηματικού περιβάλλοντος ανέδειξε ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης), κ. Θεόδωρος Καράογλου, χαιρετίζοντας την ημερίδα που διοργάνωσε στη Θεσσαλονίκη η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας. Στην ομιλία...

Διαβάστε το άρθρο

Macedonia the GReat! Ποιες υπηρεσίες καλύπτει το brand name των Μακεδονικών προιόντων μας

Στο Γραφείο Διανοητικής Ιδιοκτησίας, στο Αλικάντε της Ισπανίας κατατέθηκε από τον Σύνδεσμο Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, σε συνεργασία με το ελληνικό υπουργείο εξωτερικών, το brand name των Μακεδονικών μας προιόντων, με τίτλο Macedonia the GReat. Ένας ευρηματικός τίτλος, που παίζει την Μακεδονία με το GR, που είναι το σύμβολο της χώρας μας στα αγγλικά. Οι κατηγορίες προϊόντων και υπηρεσιών και γενικότερα δραστηριοποίησης...

Διαβάστε το άρθρο

Makedonia, Τhe Great Greek Land!

Το νέο brand των μακεδονικών προϊόντων παρουσιάστηκε  στη Θεσσαλονίκη, στην εκδήλωση του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος, παρόντος του προέδρου της κυβέρνησης, Κυριάκου Μητσοτάκη και του περιφερειάρχη, Απόστολου Τζιτζικώστα. Το σήμα παρουσίασε ο πρόεδρος του ΣΕΒΕ, Γιώργος Κωνσταντόπουλος, ενώ, όπως προέκυψε, θα γίνουν κάποιες τροποποιήσεις σε αυτό, πριν παρουσιαστεί δημόσια και υιοθετηθεί από τις...

Διαβάστε το άρθρο

Θ.Καράογλου: Το υπ. Εσωτερικών ενισχύει στην πράξη τα ποιοτικά παραδοσιακά προϊόντα και το BRAND NAME "Μακεδονία"

Με αφορμή την έγκριση συμμετοχής του Υπουργείου Εσωτερικών (Τομέας Μακεδονίας και Θράκης) ως επικεφαλής εταίρος στο πρόγραμμα INTERREG για τη λεκάνη της Μαύρης Θάλασσας, με τίτλο: "Τοπική Ανάπτυξη και διασυνοριακή συνεργασία στον τομέα των γεωργικών προϊόντων και των παραδοσιακών τροφίμων/LOC-Food", συνολικού προϋπολογισμού 798.927,50 ευρώ, ο Υφυπουργός Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) κ. Θεόδωρος Καράογλου έκανε...

Διαβάστε το άρθρο

Άλλη μια εθνική ήττα...

«Όπως θα δείτε στις φώτο, τα ακριβώς απέναντι περίπτερα εκμεταλλεύονται στο έπακρο, εκτός το επιχειρηματικό brand, και το λεγόμενο «εθνικό brand»...USA - GERMANY - ITALY - HOLLAND κλπ. Δυστυχώς στα βιομηχανικά προϊόντα εμείς δεν διαθέτουμε καλό «εθνικό brand». Δυστυχώς αφήσαμε τη χώρα χωρίς εθνική στρατηγική βιομηχανικής ανάπτυξης. Εμείς όμως εδώ. Το παλεύουμε ολομόναχοι απέναντι στα θηρία. Γεια σας από το... γειτονικό DUBAI». Ποτέ...

Διαβάστε το άρθρο

Απάντηση Αγροτικού Τμήματος Ν.Ε. ΣΥΡΙΖΑ Ημαθίας στον κ. Φουντούλη

Πρώτα απ΄ όλα καλό θα ήταν καλό να είναι ξεκάθαρο σε όλους το εξής: Με βάση την συμφωνία των Πρεσπών μπορεί να αναφέρεται ως brand name ενός προϊόντος η χώρα προέλευσης, εν προκειμένω δηλαδή η ονομασία «Βόρεια Μακεδονία» και όχι ο όρος « Μακεδονία».  Ως προς τις ΠΟΠ, ΠΓΕ και ΕΠΙΠ το θεσμικό πλαίσιο της ΕΕ, το οποίο η γειτονική χώρα δεσμεύεται να ακολουθεί καλύπτει όλα τα γεωργικά προϊόντα και τρόφιμα, τα...

Διαβάστε το άρθρο

Σήμα κινδύνου για το brand name «Μακεδονία», μετά τη συμφωνία των Πρεσπών

Σήμα κινδύνου για το brand name «Μακεδονία», μετά τη συμφωνία των Πρεσπών, εκπέμπουν επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα αλλά κυρίως από τη Μακεδονία. 4.000 ελληνικές εταιρείες χρησιμοποιούν τον όρο «Μακεδονία», όμως, δεν έχουν κάνει κατοχύρωση με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν να υποστούν δεινή ήττα και οικονομικές ζημίες που δεν μπορούν να υπολογίσουν.   Είναι χαρακτηριστικό ότι μόλις 24 επιχειρήσεις από τις 4.000 που...

Διαβάστε το άρθρο

Brand name το Ροδάκινο για τη Βέροια, με απόλυτη επιτυχία το τριήμερο Φεστιβάλ

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε το τριήμερο 15-17 Ιουνίου, στη Βέροια, το 3ο Φεστιβάλ Ροδάκινου, με διοργανωτή τον Τουριστικό Όμιλο Βέροιας και υποστηρικτές του ως συνδιοργανωτές την Κοινοπραξία Συνεταιρισμών Ομάδων Παραγωγών Ημαθίας, το Επιμελητήριο Ημαθίας και το Δήμο Βέροιας. Το Φεστιβάλ αποτέλεσε στην ουσία ένα μέσο ανάδειξης του εξαγώγιμου προϊόντος της περιοχής μας, μέσα από τη γαστρονομία, τη...

Διαβάστε το άρθρο

Sorry....no beaches!

Ιδιαίτερα έξυπνο και πετυχημένο το νέο brand name που επέλεξε η δημοτική αρχή Νάουσας και ο Νίκος Κουτσογιάννης, για να προβάλει το δήμο του στους, εκτός Ελλάδος, επισκέπτες του. Το Naoussa, sorry no...beaches, δηλαδή ελεύθερα μεταφρασμένο, στη «Νάουσα, συγνώμη δεν θα βρείτε παραλίες», συμβαδίζει σίγουρα με το πνεύμα των μοντέρνων καιρών, παρά την επιμονή προβολής της χώρας μας από τον ΕΟΤ ως «λίγο κρασί, λίγο θάλασσα και τ΄...

Διαβάστε το άρθρο

Σύνδεση Συνδρομητή

Καλώς Ήρθατε! Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας

Να με θυμάσε Ξεχάσατε τον κωδικό σας;

Δεν είστε συνδρομητής; Αίτηση Εγγραφής

Ξεχάσατε τον κωδικό σας

Αίτημα Εγγραφής